اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با صدور بیانیه‌‌ای یوم‌ا... 22بهمن و فرا رسیدن سی و هشتمین طلوع انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،متن بیانیه بدین شرح است:

حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار قادر متعال را که در پرتو تعالیم پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و سایه‌سار شجره سبز و سربلند انقلاب مبارک اسلامی، ایستادگی و مقاومت امت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطر تحقق وعده‌های الهی مبدل ساخت تا معنویت و دینداری، مشعل فروزان راه سربلندی و آزادی جهانیان گردد و حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت‌امام خمینی(ره) درخشان‌تر از هر زمان دیگر، چونان حبل‌المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه‌ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله‌های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.

اکنون ایران اسلامی با تکیه بر سابقه تمدن بی بدیل خود و برخورداری از ملتی رشید و هوشمند و با بهره‌مندی از هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با پس زدن موانعی که دائما از سوی نظام جهانی سلطه در مسیر حرکتش قرار می‌گیرد به سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی رهسپار است و تمامی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان نیز نخواهد توانست این کشور و ملت را مرعوب کند.

اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از ملت قهرمان ایران دعوت می‌نماید همچون سال‌های گذشته، با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن ۱۳۹۵ ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب، به دشمنان گوشزد نمایند که نهال انقلاب ۵۷، اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حتی گردبادهای سهمگین را یارای مقابله با آن نیست.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =