مدیرعامل باشگاه مس سونگون آخرین وضعیت تیم فوتسال این باشگاه را تشریح کرد و مدعی شد که لیگ برای این تیم تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به بازی‌های حساس تیم مس در ادامه لیگ برتر، گفت: هنوز ۵ بازی تا پایان فصل مانده و ۱۵ امتیاز در این هفته‌ها رد و بدل می‌شود، پس لیگ برای ما تمام نشده است و تا آخرین ثانیه با همه قوا و قدرت رقابت خواهیم کرد.

کافی با بیان اینکه تیم فوتسال باشگاه سونگون هنوز هم شانس قهرمانی دارد و ناامید نیستیم، تأکید کرد: حتی اگر این تیم قهرمان هم نشود چیزی از شایستگی‌های کادر فنی و بازیکنان کم نمی‌شود؛ چراکه با در نظر گرفتن تحولات و تغییرات مدیریتی که در ابتدای فصل رخ داد و منجر شد چندین امتیاز را از دست بدهیم در شرایط کنونی از موقعیت خوبی در جدول لیگ برخوردار هستیم.

وی تصریح کرد: افزون بر این، در مقایسه میزان هزینه‌هایی این تیم نسبت به سایر تیم‌های لیگ از عملکرد تیم‌مان راضی هستیم؛ هرچند معتقدم در برخی دیدارها مثل بازی با طرح و توسعه الوند، یاسین پیشرو قم و ... امتیازاتی از دست دادیم که نباید این اتفاق رخ می‌داد.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به بازی حساس تیمش با گیتی پسند گفت: برای ما همه بازی‌ها مثل هم هستند و هر بازی سه امتیاز دارد؛ اما با توجه به حساسیت این بازی در بالای جدول بدون تردید تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی زیبا به کار می‌بندیم و امیدواریم با یک نمایش جوانمردانه به سه امتیاز بازی برسیم.

کافی با اشاره به اینکه شرکت مس یک از بزرگ‌ترین شرکت صنعتی و معدنی کشور است که طی سال‌های گذشته با یک برنامه و هدف مشخص از ورزش و فرهنگ حمایت کرده است، درباره مباحث مالی باشگاه گفت: تمامی پرداخت‌های باشگاه بر اساس قوانین و مقررات شرکت ملی صنایع مس ایران و در قالب اصول مشخص اقدام می‌شود و طی چند ماه گذشته تلاش کردیم هزینه‌های خود را با توجه به اینکه بدهی‌های معوقه داشتیم با مساعدت مدیران ارشد و همکاران‌مان در مجموعه صنایع مس مدیریت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون سعی کرده‌ایم تا به‌موقع حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم از این حیث نمونه یک باشگاه حرفه‌ای هستیم، اظهار داشت: همان‌طوری که بارها به کادر فنی و بازیکنان اعلام کردیم هیچ‌وقت نخواستیم با حربه نحوه پرداخت و مسائل مالی با بچه‌ها رفتار کنیم؛ موضوعی که ظاهراً مرسوم است؛ و تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که روش جدیدی رو در پیش بگیریم و بااخلاق مداری و اصول حرفه‌ای، حرکتی روبه‌جلو و چشمگیر در تمامی زمینه‌ها در این باشگاه داشته باشیم.

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =