معابر منطقه هفت کرج بهسازی شدند

مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف ارتقا کیفی و بهسازی معابر پیاده‌روها، ‌لکه‌گیری و مرمت آسفالت در خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین  و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، سیدرضا فیض بیان کرد: به منظور رفع موانع حرکتی وسایل نقلیه عمومی، یکدست نمودن معابر و روان سازی عبور و مرور شهری، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابان های اصلی و فرعی منطقه با پخش 520 تن آسفالت در حال اجرا می باشد.
وی تاکید کرد: اجرای برنامه های عمرانی وخدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پل های فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است.
فیض، میزان اعتبار صرف شده را در این عملیات 900 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تا کنون چهار هزارو 500 متر مربع لکه گیری طی دوهفته گذشته صورت گرفته است.
مدیر منطقه 7 کرج از شناسایی خیابان ها و محلات واقع شده در این محدوده که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، خبرداد و افزود: عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرایی می شود.

سیدرضا فیض اظهارداشت: در برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد، همه کوچه ها و معابر اصلی و فرعی که در فصل بارندگی دچار مشکل شده اند، لکه گیری و آسفالت شوند.
وی با بیان اینکه، عملیات بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی این منطقه با هدف ساماندهی ساختار شهری همچنین رضایتمندی شهروندان در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: با بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی منطقه در راه خدمت رسانی به شهروندان بتوانیم گام های مؤثر و مفیدی برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =