۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
درآمد ۶میلیاردی پرسپولیس در آسیا!

یکی از روزنامه‌های معتبر عمان در‌ گیر و دار بحث‌های پرسپولیسی‌ها با کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بلیت‌فروشی بازی الهلال، مطلبی منتشر کرد که نشان می‌دهد شایعات درباره تعداد بلیت‌های فروخته شد کاملاً درست است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: روزنامه «عمان الریاضی» دیروز در یکی از صفحات مهم خود نوشت ۳۰ هزار بلیت برای بازی پرسپولیس و الهلال به فروش رفت، این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بلیت‌فروشی برای این مسابقه زیر ۱۴ هزار نفر بوده است. عمان الریاضی اما این مسئله را رد کرد و نوشت ۳۰ هزار بلیت فروخته شد و درآمد حاصل از آن به باشگاه پرسپولیس می‌رسد.

از آنجا که الهلال بزرگترین و پرطرفدارترین باشگاه عربستان به حساب می‌‌آید، پرسپولیس رقم بلیت‌ها را بالا برد. بلیت عادی بازی با قیمت ۲۰ ریال عمان و بلیت‌های VIP مسابقه ۵۰ ریال به فروش رفت. با توجه به قیمت ۹ هزار و ۹۰۰ تومانی ریال عمان در ایران، در واقع قیمت بلیت‌های عادی به پول ایران ۱۹۸ هزار تومان بود و قیمت بلیت‌های VIP ۴۹۵ هزار تومان. با توجه به ادعای روزنامه عمانی به فروش ۳۰ هزار بلیت، درآمد باشگاه پرسپولیس از برگزاری این مسابقه، بدون توجه به حق پخش و همین‌طور تبلیغات محیطی بالای ۶میلیارد تومان بوده است. بخش عمده درآمد بلیت‌ها به باشگاه پرسپولیس می‌رسد و قاعدتاً برگزاری مسابقه برای این باشگاه در عمان بسیار باصرفه بوده است!

بلیت بازی پرسپولیس ۲۰ ریال عمان، بازی استقلال ۲ریال!
رقم بلیت‌های بازی استقلال و پرسپولیس در عمان، به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. هفته گذشته باشگاه پرسپولیس بلیت بازی با الهلال را برای جایگاه عادی ۲۰ ریال عمانی فروخت و برای جایگاه VIP ۵۰ ریال. مسئولان هم می‌گفتند این بلیت‌فروشی به صرفه است چراکه الهلال طرفداران زیادی دارد و بلیت‌های زیادی فروخته خواهد شد. برای بازی استقلال و التعاون اما چنین توجیهی وجود نداشت. التعاون نسبت به الهلال تیم کوچک‌تری است و قطعاً استقبال عربستانی‌ها از این مسابقه آنچنان خوب نخواهد بود. به همین دلیل قیمت بلیت‌های عادی امروز ۲ ریال عمان است و قیمت بلیت‌های VIP ۵ ریال عمان.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =