تبریک بازیگر سریال اصغر فرهادی به او در برنامه «خندوانه»

رضا ایرانمنش بازیگر سری دوم «داستان یک شهر»؛ سومین تجربه سریال‌سازی اصغر فرهادی در مقام کارگردان، کسب جایزه اسکار را در برنامه «خندوانه» به او تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه دوشنبه نهم اسفند رضا ایرانمش که مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان بود با اشاره به حضورش در مقام بازیگر در سری دوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» که سال 1380 به کارگرانی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت گفت: «برای ضبط «داستان یک شهر» حدودا یک سال و نیم با اصغر فرهادی بودیم و از همین جا کسب دومین جایزه اسکار را به او تبریک می‌گویم.»

او با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری‌اش با اصغر فرهادی توضیح داد: «من، اصغر فرهادی، سعید آقاخانی، حمید فرخ‌نژاد و... در دانشگاه تهران با هم همکلاس بودیم. زمانی که اصغر شروع به کار کرد آن قدر بامعرفت بود که از دوستانش و بچه‌های دانشگاه استفاده کند. اصغر از همان موقع هم کم حرف اما بسیار اهل عمل بود. انسان مستعدی که همکلاسی و همکار بودن با او برایم موجب افتخار است.»

سری اول «داستان یک شهر» سال 78 و سری دوم آن سال 80 از شبکه پنج سیما پخش شد. اصغر فرهادی پیش از آن جدا از همکاری با تلویزیون در قالب فیلمنامه‌نویس، سریال‌های «مجتمع مسکونی فرج و فرخ» و «چشم به راه» را برای شبکه‌های پنج و دو سیما کارگردانی کرده بود.

پرونده اسکار 2017 در حالی بسته شد که اصغر فرهادی توانست با «فروشنده» دومین جایزه خود در بخش بهترین فیلم خارجی زبان را کسب کند.

58242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =