زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بر دیوار باغ موزه هنر ایرانی

از جمعه 13 اسفند تا پایان فروردین 96، عکس‌هایی از جنبه‌های مختلف زندگی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ایرانی بر دیوار باغ موزه هنر ایرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهاردهمين جشن تصوير سال و جشنواره فيلم تصوير از اول اسفند در بخش‌های اصلی و وي‍ژه موبايل «ايران ما»، «پلاسكو» و «آيت‌اله هاشمی» در همه‌ فضاهای نمايشگاهی خانه هنرمندان ايران برگزار شده است و تا بيستم اسفند ادامه خواهد داشت.

برگزيدگان بخش‌های مسابقه، بیستم اسفند در آيين پايانی جشن تصوير سال در خانه هنرمندان ايران معرفی می‌شوند.

همچنین بخش وي‍ژه تصوير سال با عنوان «مادربزرگ و پدربزرگ ايرانی» با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است. در این بخش عکس‌هایی که از مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های ایرانی به صورت پرتره، زندگی روزمره، حضور در آیین‌ها و مراسم ملی و مذهبی و سایر جنبه‌های زندگی‌شان گرفته شده باشد، ارایه می‌شود.

آثار اين هنرمندان از روز جمعه 13 اسفند در باغ موزه هنر ایرانی از ساعت 16 افتتاح می‌شود و تا پايان فروردين 1396 براي بازديدكنندگان تهرانی و مسافران نوروزی برپا می‌ماند. باغ موزه هنر ايرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی، شماره‌ی 30 واقع است.

در این بخش به 10 اثر برگزیده، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تندیس تصویر سال، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =