مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت : مناطق مستعد پرنده نگری استان در ایام نوروز به گردشگران و مسافران معرفی می شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه کمیته طبیعت گردی با حضور، "عبدالمالک شنبه زاده " مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام و لیلی غفوریان مسئول کمیته طبیعت گردی اداره کل و ولی باقری مشاور مدیر کل منابع طبیعی و مازیار سلیمانژاد مدیر کل محیط زیست و غلامرضا ابدالی معاون فنی ایشان در اداره کل میراث فرهنگی ایلام برگزار گردید.
شنبه زاده اظهار داشت: استان ایلام مناطق بکر و بسیار زیبایی را در دل خود جای داده است که می تواند محل های بسیار خوبی برای گردشگران مناطق مختلف کشور و خارج از کشور باشد.
وی با بیان اینکه ما در استان ایلام آبشارها، جنگل ها و غارهای بسیار زیبایی را داریم، افزود: باید مناطق طبیعی ماجراجویانه استان را از طریق مختلف به مردم معرفی کنیم و در این راه رسانه ها می توانند کمک بسیار خوبی باشند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: در این راستا جلسه کمیته طبیعت گردی استان نیز تشکیل شده است که امیدواریم بتوان به هدف مورد نظر برسیم.
وی گفت: ما باید تلاش کنیم که مکان های قابل بهره برداری گردشگری را در استان شناسایی و سپس این مکان ها را به همگان معرفی کنیم تا شاهد رونق گردشگری در استان باشیم.
شنبه زاده خاطرنشان کرد: همچنین شناسایی مناطق مستعد پرنده نگری در استان را نیز در دستور کار داریم و این کار به زودی انجام می شود چرا که ما در استان هم گونه های مختلف پرندگان را داریم و هم اینکه سالانه پرندگان مهاجر به استان وارد می شوند.
وی افزود: در کنار انجام برنامه های مختلف شناسایی گونه های درختان دارای قدمت را نیز در دستور کار داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =