در ۱۶ اسفند، پربازدیدترین اخبار درباره روش جدید صدا و سیما برای بازی با افکار عمومی بود.

در صدر اخبار مهم سیاسی امروز، فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان بود. ایشان فرمودند: خیر و مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است.

در این سرویس گزارشی درباره جدیدترین بازی‌ سیاسی صداوسیما با دولت توانست پربازدید شود و صفایی فراهانی از چهره های برجسته اصلاح طلب هم تحلیل خود را از اوضاع جاری روز بیان کرد: قالیباف‌شانسی ندارد؛ اصلاح‌طلبان چریک‌نیستند.

پربازدیدترین اخبار در سرویس اقتصادی به رونمایی از ارزان‌ترین خودرو تمام اتوماتیک ایرانی اختصاص داشت. همچنین خبری درباره تعیین «کف» دستمزد کارگران پربازدید بود و انعقاد دو قرارداد جدید با خودروسازان خارجی نظر مخاطبان را جلب کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر هم کنایه احسان علیخانی به محسن چاوشی خنده به لب خیلی ها نشاند. همچنین اعلام شد بازیگر مشهور مجری برنامه سال تحویل شبکه دو شده است. خبر تاسف بار اینکه احمد عزیزی درگذشت. یاد این شاعر، در ذهن هنردوستان سبز است.

در سرویس جامعه به مردم هشدار داده شد از گسل شمال تهران بترسید؛ یک‌بار قیطریه را ویران کرده! در این سرویس روایت تلخی از سالن تشریحی که آتش‌نشانان پلاسکو را شناسایی کرد، توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و پربازدید شود. همچنین گزارشی درباره شگفت‌انگیزترین انسان‌های دنیا توانست نام خود را در لیست پربازدیدها ثبت کند.

در سرویس بین الملل اظهارات یک خلبان سوری که گفت: جنگنده‌ام هدف قرار گرفت، پربازدید شد. پس از آن، هشدار اردوغان عالمی را به خنده انداخت. خلیفه تازه عثمانی گفت: دنیا را به هم می‌ریزم! خبری هم درباره ماجراجویی جدید آقای "اون" در این سرویس پیچید که طبق آن شلیک بالستیک‌ها، بار دیگر جهان را نگران کرد.

در سرویس آی.تی هم نقشه‌های آی بی ام برای تجاری کردن رایانه‌های کوانتومی لو رفت.

پاسخ تصویری به نامه احمدی نژاد و متلک به مجری محبوبش! هم آس سرویس طنز ما بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =