عملیات عمرانی احداث کمربندجنوبی استان از ابتدای سال ۹۶ کلید می خورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از انتخاب پیمانکار پروژه کمربند جنوبی استان خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این طرح از ابتدای سال ۹۶ شروع خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،خسرو ارتقایی عصرپنجشنبه در دیدار ائمه جمعه استان با استاندار البرز ضمن تشریح اقدامات دولت در حوزه عمرانی،گفت: تمرکز استان رفع مشکلات حوزه حمل و نقل درون و برون شهری بوده است، بر این اساس به موازات تکمیل ادامه پروژه شهید همت و اتصال آن به مسیر جاده چالوس، احداث کمربند شمالی استان به طول 17/6 کیلومتر نیز آغاز شده است.
وی افزود: در کنار این طرح، پروژه کمربند جنوبی استان البرز نیز از ادامه شهید همت، در مسیر شهدای البرز به طول 4/6 کیلومتر تا انبار نفت امتداد خواهد یافت.
ارتقایی گفت: مراحل مناقصه اجرای این طرح و انتخاب پیمانکار طی شده و از ابتدای سال 96 نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
معاون استاندار افزود: ادامه کمربندجنوبی کرج از انبار نفت به سمت بهشت سکینه و در انتها به اتوبان کرج - قزوین متصل می شود.
ارتقایی رفع مشکلات زیست محیطی استان را نیز از دیگر برنامه های مهم دولت اعلام کرد و گفت: با بکارگیری مشاوران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی مدیریت و دفع زباله های غیربهداشتی،مدیریت پسماند و رفع مخاطرات زیست محیطی را دنبال می کنیم.
وی از انجام طرح مطالعاتی مدیریت ریزگردها نیز خبر داد و گفت: طرح هایی در این زمینه ارائه شده و پیشنهاد شده است.
معاون استاندار در زمینه مدیریت منابع آبی نیز بیان کرد: در شهر هشتگرد با تخصیص 5 میلیون متر مکعب از خط لوله طالقان بخشی از آب شرب مردم این منطقه تأمین خواتهد شد که البته در کنار آن با احداث تصفیه خانه هشتگرد - کرج نیز که در فاز 2 اجرایی خواهد شد اواخر سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح خواهید بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =