اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه و رهایی از وابستگی ها را هموار می سازد

استاندار البرز در چهل و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مسیری برای رهایی از هر گونه وابستگی است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهائی، گفت: اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه و رهایی از وابستگی ها را هموار خواهد کرد.
وی با تأکید بر لزوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاوتی با همکاری اقشار جامعه افزود: تولید ملی زیربنایی تحقق اقتصاد مقاومتی است و پروژه های زیر بنایی بزرگ راهگشای توسعه و رفع مشکلات استان خواهد بود.
استاندار البرز رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و تلاش دست اندکاران در موفقیت در برجام را شایان توجه و حرکت به سمت توسعه دانست.
طهائی اضافه کرد: با برجام توانستیم از حصر اقتصادی رهاشویم و با وجود به تبلیغات منفی استکبار علیه کشورمان حقانیت جمهوری اسلامی به اثبات رسید و موسسه های اقتصادی در تعامل با ایران از دروغ پردازی های دشمنان ما آگاهی یافته و ذهنیت آنها نسبت به ایران و ایرانی تغییر کرد.
وی در بخشی دیگر با اشاره به سفر پر برکت ریاست جمهوری به این استان گفت: در جریان این سفر بیش از 995 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد.
استاندار البرز همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری انقلاب اسلامی ایران داشتن حق رای برای همه است و هرکسی می تواند رای خود را اعلام کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =