در ۱۴ فروردین، اخبار مربوط به اخبار انتخابات پیشِ رو از جمله نامه احمدی‌نژاد به رئیس دولت اصلاحات، پربازدید بود.

در اولین روز کاری امسال، پاسخ آیت‌الله جنتی به شایعه درگذشت‌اش پربازدیدترین خبر بود. پس از آن، پیغام‌ احمدی‌نژاد برای رئیس دولت اصلاحات نظرها را به خود جلب کرد. همچنین زمان تصمیم‌گیری ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری اعلام شد و صد البته رودررویی بی‌پرده تیم‌های انتخاباتی جلیلی و رئیسی هم باعث شد قالیباف از دور انتخابات ریاست جمهوری کنار زده شود. اینها اخبار پربازدید سیاسی بود.

در سرویس اقتصادی ماجرای خودرویی که تحویل سه ماهه آن رکورد زد پربازدید بود. همچنین اعلام شد سوخو روسی مهمان آسمان ایران شده است. آخرین وضعیت بازار سکه و ارز پس از تعطیلات نوروزی هم در این سرویس نگاهها را به خود کشید.

در سرویس فرهنگ و هنر اعلام شد آغاز مناظره‌های انتخاباتی شبکه یک از امشب کلید می‌خورد. در این سرویس رکوردشکنی محمد علیزاده در هفته پیشِ رو هم خوش درخشید و بازدید زیاد داشت تا به همراه ذکر ناکامی جدید اسکارلت جوهانسون پربازدیدترین مطالب باشد.

در سرویس اجتماعی از مستنداتی که ثابت می‌کند باید نگران ویرانی طبقه دوم بزرگراه صدر در زلزله تهران بود پرده‌برداری شد. مردم هم اعلام کردند کدام شهر ایران را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب کردند و چرا؟ خبر خوشحال کننده دیگر اینکه بارش‌ها حال ایران را خوب کرد. این اخبار پربازدید را از دست ندهید.

در سرویس بین الملل، اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه ایران پربازدید بود. همچنین حمله اردوغان به مخالفان و رهبران اروپایی نشان از ادامه تش‌ها بین ترکیه و اروپایی‌ها دارد. در این سرویس دستگیری ۳ نفر دیگر در رابطه با حمله نژادپرستانه به نوجوان ایرانی در لندن هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس آی.تی اعلام شد راه‌اندازی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات به پس از انتخابات افتاده است.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم اعلام شد خاوری در کانادا بیچاره شد

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =