در نیمه فروردین، خبری درباره وعده هایی برای وزیر شدن سعید جلیلی و محسن رضایی، چشم‌ها را گرد کرد.

در سرویس سیاسی یافتن این پرسش برای مخاطبان مهم بود: سعید جلیلی وزیرخارجه و محسن رضایی وزیر کشور می‌شوند؟ همچنین همه مردم فهمیدند با قضایای جمنا، قالیباف قهر کرده است. سخنگوی دولت هم امروز در نشست خبری اش اعلام کرد: منتقدان دست به کمر می‌زنند و القای شبهه می‌کنند. این مطالب، سه خبر پربازدید سیاسی بود.

در سرویس اقتصادی خبر خرید ۶۰ فروند بوئینگ ۷۳۷ از سوی شرکت آسمان از همه بیشتر بازدید داشت. همچنین خبرآمد بوئینگ فروش ۳۰ هواپیما به آسمان را تایید کرد. خبر پربازدید سوم هم باز در حوزه حمل و نقل هوایی بود چون احتمال ورود سوخوها در سال جاری زیاد شد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر تاسف بار درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما پیچید. همچنین هشدار کیهان درباره ساخت یک فیلم با بازی فرخ‌نژاد و عطاران هم تعجب مخاطبان را برانگیخت. در این سرویس، حرفهای ورزشکاری که از فرق سر تا کف پایش دچار شکستگی شده در برنامه دورهمی پربازدید شد.

در سرویس جامعه، گزارشی از جزیره قشم و مراسم زار که در آن جن‌گیری می‌کنند بازدید زیادی از مخاطبان گرفت. در این سرویس روایت‌ هولناک دخترمدرسه‌ای‌های ژاپنی از آزار و اذیت جنسی هم پربازدید بود. همچنین مردم خواستند بدانند انصراف یزدی‌ها و تبریزی‌ها از حج۹۶ صحت دارد؟

در سرویس بین الملل هشدار "ترزا می" به ترامپ پربازدید بود. پس از آن، خبر رسید ملانیا، همسر ترامپ جنجال به پا کرده است! همچنین بیانیه حزب‌الله در واکنش به حمله تروریستی در سن‌پترزبورگ برای مخاطبان جالب بود.

در سرویس فناوری اطلاعات خبر رسید نام جدید برای یاهو انتخاب شده است!

همچنین توصیه می کنیم در سرویس طنز و کاریکاتور ما تماشای ۱۳به‌در احمدی‌نژاد و رفقا را از دست ندهید.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =