فرماندار شهرستان فردیس: تبلیغات انتخاباتی باید در جهت شرکت عموم مردم در انتخابات باشد

فرماندار فردیس ضمن تأکید بر حساسیت اولین انتخابات مستقل شورا در شهرستان فردیس گفت: تبلیغات انتخاباتی باید در جهت شرکت عموم مردم در انتخابات و تهییج آنها باشد و کاندیداها باید ضمن رعایت قوانین انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردیس ، مهندس احدی در اولین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برای اولین بار بصورت مستقل در شهرستان فردیس برگزار خواهد شد و از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
وی بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه تأکید کرد و افزود: مدیران ادارات حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها در فردیس را ندارند.
فرماندار فردیس گفت: تبليغات انتخاباتی باید در جهت شركت عموم مردم در انتخابات و تهييج آنها باشد و کاندیداها باید ضمن رعایت قوانین انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح طرح هاي سال ٩٦ در شهرستان فردیس پرداخت و افزود: با توجه به معضل ترافیک در شهرستان فردیس در سال جاری پیگیری ادامه پروژه همت جنوبي در دستور کار قرار دارد.
احدی پروژه بيمارستان ٣٢٠تخت خوابي فرديس را از دیگر طرح های درحال اجرا در سال 96 خواند و اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته این بیمارستان ظرف ١٨ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین از اجرای طرح فاضلاب شهري و احداث گلخانه در زمین های جنب نيروگاه منتظر قائم با استفاده از ظرفیت های نیروگاه در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح می تواند در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کمک شایانی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان فردیس باشد.
فرماندار فردیس با بیان اینکه اعتبارات استان در سال ٩٦ افزايش قابل توجهي داشته از مديران ادارات خواست متناسب با جمعيت شهرستان بودجه مورد نياز را جذب نمايند.
وی افزود: فرديس پتانسيل تبديل شدن به زيباترين شهرستان كشور را دارد که امیدواریم این مهم در سایه همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و استقلال شورا و شهرداری شهرستان به زودی تحقق یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =