۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
 رسانه ها چشم بینای جامعه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: رسانه ها چشم بینای جامعه هستند بنابراین باید در فضایی امن و عادلانه به انعکاس اخبار و رویدادها بپردازند از سوی دیگر نیز دولت پذیرای انتقادات سازنده برای توسعه همه جانبه کشور و ارائه راهکارهای منطقی می باشد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی افزود: بر این اساس ضرورت دارد برای تنویر افکار عمومی، اقدامات دولت تبیین و تشریح شود.
وی ادامه داد: در سال جدید مکلف به عملیاتی کردن دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال هستیم، بنابراین طبق اقدامات صورت گرفته سال گذشته که توفیقات بزرگی نیز همراه داشت درصدد ایجاد بستر لازم برای تحقق این امر با جدیت بیشتر در سال جدید هم خواهیم بود.
حقیقی با تاکید بر بیانات امام راحل (ره) با این عنوان که هر اقدامی که صورت می گیرد باید به مردم گفته شود تا شیاطین نتوانند شیطنت کنند گفت: دولت تدبیر و امید نیز مردم را سرمایه اجتماعی خود دانسته و همواره پذیرای انتقادات منطقی ضمن ارائه راهکار بوده است.
لزوم ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران دستگاه های اجرایی
معاون استاندار البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شورای اطلاع رسانی استان و برنامه های آینده آن اضافه کرد: در سال جدید درصدد تغییر رویکرد در برنامه های این شورا هستیم از این رو با بازدید حضوری از دستگاه ها و نحوه عملکرد آنها این امکان فراهم می شود که بیشتر و بهتر از برنامه های آنها مطلع شویم.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها می توانند با حضور در واحدهای تولیدی احیا شده به صحت آمارهای ارائه شده در این خصوص پی ببرند، گفت: این امکان برای تمامی کسانی که قصد راستی آزمایی از پرداخت تسهیلات و اقدامات حمایتی از تولید را دارند، فراهم می شود چراکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری موظف به ارائه گزارش به مردم هستیم.
در سفر رییس جمهوری به البرز تصمیمات بزرگی گرفته شد
حقیقی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان البرز و دستاوردهای بزرگ این حضور افزود: اعتبارات اختصاص یافته به استان و تصمیمات بزرگی که گرفته شد بسیار حائز اهمیت است بنابراین ضرورت دارد رسانه ها در کمال عدالت و انصاف به این موضوع بپردازند.
وی با بیان اینکه از نقد منصفانه ضمن ارائه راهکار استقبال می شود عنوان کرد: رسانه ها مسئولیت خطیری بر دوش دارند بنابراین مدیران باید در این راه مساعدت ویژه ای با اصحاب رسانه داشته باشند.
معاون استاندار گفت: در انتخابات پیش رو هیچ یک از آحاد مردم و به خصوص رسانه ها، احزاب و فرهیختگان نباید تماشاچی باشند چراکه نیاز است برای ارتقا منافع ملی به صورت هدفمند وارد عمل شوند.
وی با اشاره به اینکه نباید ارزش های نظام فدای اشخاص شود، افزود: تبعیت از شیوه هایی که منجر به توهین، تخریب و دو قطبی شدن جامعه شود صحیح نیست، در چنین فضایی نباید برای منافع شخصی دستاوردهای نظام را نادیده گرفت به این دلیل که آسیب های غیر قابل جبرانی را همراه خواهد داشت.
حقیقی ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته و آسیب شناسی دوره های قبل طرح امنیت عمومی و امنیت انتخابات تدوین و اجرایی می شود.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =