فرماندار شهرستان سردشت از افزایش 14 درصدی بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نژاد جهانی با اعلام این مطلب گفت:در طی تعطیلات نوروزی امسال ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان سردشت دیدن کردند که نسبت به سال قبل افزایشی ۱۴ درصدی داشت.
وی افزود: آبشار شلماش بیشترین آمار مربوط به بازدید را در این میان در اختیار داشت.

فرماندار سردشت تصریح کرد: امسال دو هزار و ۳۶۴ نفر در اماکن ستاد تسهیلات سفر شهرستان سردشت اسکان داده شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش نشان می‌دهد. این میزان در سال گذشته ۹ هزار و چهارصد نفر بود.
جهانی با اشاره به استقرار ملوانان آتش نشانی در آبشار شلماش در طول تعطیلات نوروزی گفت: امسال بر خلاف سالهای قبل با دوراندیشی و برنامه ریزی مناسب سه نفر از گردشگران پس از سقوط به رودخانه و حوضچه آبشار شلماش، با تلاش و از خودگذشتگی ملوانان از مرگ حتمی نجات یافتند و نوروزی بدون حادثه در آبشار شلماش سپری شد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای آینده گردشگری شهرستان سردشت نیز گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه های متعدد گردشگری نیازمند بهبود وضعیت زیرساخت های خدماتی، اقامتی، رفاهی و بهبود راههای مواصلاتی در بلند مدت است و برنامه ریزی به منظور توسعه گردشگری شهرستان سردشت در کوتاه مدت با توجه به ادامه فصل گردشگری، جذب گردشگر در بهار و تابستان سال جاری خواهد بود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =