تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم مدبرترین، مدیرترین، تواناترین و دلسوزترین کاندیدا را انتخاب کنند.

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت:‌ به شما به دلیل تشکیل این جبهه تبریک می‌گویم. دست به کاری زدید که خیلی ارزشمند است. خداوند در قرآن می‌فرماید امانت را به‌ اهلش بدهید. این انقلاب هدیه بزرگ‌ الهی است که باید به دست‌ صالحان سپرده شود.

وی افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها هر دو مهم است. باید ببینیم در بین افرادی که از سوی شورای نگهبان برای کاندیداتوری انتخابات تایید می‌شوند، اصلح چه کسی است. مدبرترین، مدیرترین، تواناترین و دلسوزترین فرد را انتخاب کنید.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی اضافه کرد: کاندیداها با رای‌گیری امروز به 5 نفر تقلیل می‌یابد و این 5 نفر به یک نفر در نهایت می‌رسد. باید دعا کنیم تا خدا به ما توفیق شناخت اصلح و ترغیب مردم به سمت او را دهد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: انتخابات یکی از فعالیت‌های جبهه مردمی است.‌ این جبهه باید بماند تا در هر مقطعی کاری را که‌ برای انقلاب لازم است، انجام دهد.

وی افزود: باید بهترین را انتخاب کنیم. یکی از ملاک‌های بهتر بودن این است که رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که صد در صد مطیع رهبر‌ باشد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی تصریح کرد: محبت به مردم و نیکی به مردم از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور است. اقتصاد مسئله اساسی است. رهبر انقلاب در سال گذشته اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و امسال هم. رئیس‌جمهور باید درد مردم را احساس کند و اشرافی‌گری نداشته باشد، به کشور خودمان تکیه داشته باشد و دشمن را دشمن بداند و به آمریکا و وعده‌هایش اعتماد نکند.

23213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =