۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۵

یک شرکت فرانسوی در آخرین دستاورد خود، باغ پرنده‌ای را به جهانیان معرفی کرده که باغ‌های معلق بابل در برابر آن رنگ می‌بازد. این شرکت دو سال پیش با ساخت عنکبوتی 15 متری، مردم لیورپول را هیجان‌زده کرد.

فریبا فرهادیان: لاماشین یک شرکت بلندپرواز فرانسوی است که شهرت آن به اختراعات عجیب و غریب است. آخرین پروژه این شرکت، یک باغ پرنده است که جایی در فرانسه فرود آمده است.

به گزارش وایرد، لاماشین از سال 1999 تصمیم گرفت این مخلوقات هوشمند را بسازد تا مردم را شگفت‌زده کند و به آن‌ها بیاموزد طور دیگری به شهرهایشان نگاه کنند.

پیش از این نیز شرکت لاماشین توانسته بود با روبات عظیم‌الجثه خود باعث وحشت‌زدگی اروپاییان شود. عنکبوت غولپیکر 15 متری آن‌ها روی یک ساختمان در لیورپول و فیل 50 تنی چوبی که در خیابان‌های نانتس پرسه می‌زد هم از دیگر سازه‌های این شرکت فرانسوی است که پیش از این رونمایی شده بودند.

عنکبوت

فرانسیس دلاروزیره، مدیر هنری لاماشین، اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند در ادامه کار خود، یک خرس و یک عقاب با خصوصیاتی منحصربه‌فرد بسازند و در کنار آن، کروز دریایی جهانی خود را نیز تکمیل کنند. وی همچنین افزود گلخانه پرنده دیگر این شرکت با نام ائروفلورال 2 نیز قرار است ماه سپتامبر / شهریور آینده در نقطه‌ای در آلمان نصب شود. آلمانی‌ها بی‌صبرانه منتظر این اتفاق هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 65213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام عالي بود نسبتا ايدهاي جديد بود وقابل توجه ممنون با ارزوي موفقيت