در ۲۹ فروردین، پربازدیدترین اخبار به ماجرای واسطه شدن آیت‌الله جنتی اختصاص داشت و این زمزمه هم پربازدید بود: آیا رئیسی به نفع قالیباف از رقابت انتخاب رئیس‌جمهوری آینده کناره‌گیری می‌کند؟

در سرویس سیاسی امروز، پربازدیدترین خبر درباره واسطه شدن آیت‌الله جنتی بود. همچنین نامه رئیسی به روحانی پربازدید بود. او نوشت: هر دو حقوقدانیم و روحانی. در کنار این تحولات سوال مهمی مطرح شد: ابراهیم رئیسی به نفع قالیباف کنار می‌رود؟

در سرویس اقتصادی عنوان شد دلار سقوط کرده و البته سراشیبی قیمت سکه و ارز ادامه دارد. همچنین گفته شد بهترین زمان برای خرید مسکن هم اکنون است. این سه خبر پربازدیدتر از بقیه اخبار بود.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر نمایش مستندی از تجاوز یک داعشی به ۳ دختر کرد سوری در تلویزیون پربازدیدترین مطلب بود. همچنین اعلام شد آزاده صمدی مهمان «خندوانه» شده و دکور تازه برنامه «۹۰» در استودیوی پرس‌تی‌وی هم خبرساز بود.

در سرویس جامعه گزارش عجیب از دادگاه خانواده بازدید زیادی به خود اختصاص داده. همچنین خبر آمد که برای استخدام در وزارت نیرو تا امشب زمان باقی است!

در سرویس بین‌الملل این خبر منتشر شد که ظریف در گرجستان، خواستار رعایت احترام به گردشگران ایرانی شده. همچنین پیام رئیس جمهور الجزایر به بشار اسد پربازدید بود و این خبر عجیب هم مخاطبان را جلب خود کرد: امیر امارات هم‌چنان ناپدید است!

در سرویس فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات اعلام کرد: مسدود شدن تماس صوتی تلگرام به دستور قوه قضاییه بوده است.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم پیشنهاد جالب بقایی به احمدی‌نژاد بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خراسانی A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    7 2
    شبکه خراسان هم به دلیل فعالیت های آقای رئیسی در آستان قدس هنوز چهره و صحبت های ایشان را پخش می کند. خب لطف کنند به آن شبکه هم بگویند دیگر اخبار ایشان را پوشش ندهند.