به گزارش خبرآنلاین، در مراسم اخير کمپاني که در نزديکي مونيخ برگزار شده، اين برند آلماني تصاويري از ايلان ماسک و مرسدسهاي الکتريکي، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:ما در بطن يک حملهي الکتريکي هستيم. اين موضوع بايد خيلي جدي گرفته شود.
در سه ماه گذشته، بامو 14 هزار مهندس، مدير کارخانه و بازارياب را به مراسمهايي فرستاده که براي آماده کردن آنها براي آيندهي حملونقل و بحث دربارهي همهچيز، از باتريها گرفته تا برنامههاي اشتراک خودرويي و حسگرهاي ليزري طراحي شدهاند.
همهي اين موضوعات به خاطر فشارهايي است که از سوي مديرعامل شرکت هارالد کروگر وارد ميشود. او ميخواهد بامو در زمينهي توسعه تکنولوژيهاي بيشتر و خودروهاي پيشرفتهتر از رقبا عقب نيفتد.
يکي از مديران رده بالاي بامو گفته است:يا ما بخشي از اين تغيير جهت بازار خواهيم بود و يا اينکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.
در سال 2013 بامو با معرفي هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موجهايي را ايجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون اين برند از نظر مدلهاي الکتريکي پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال 2020 تنها دو خودروي الکتريکي جديد معرفي کند.
منبع:بلومبرگ
3535
نظر شما