به دلیل ترس از عقب افتادن از رقبا در زمینه ی خودروهای الکتریکی، ب‌ام‌و در حال استفاده از تاکتیک‌های تکان‌دهنده و شوکه کننده برای ترساندن کارکنان خود است.

به گزارش خبرآنلاین، در مراسم اخير کمپاني که در نزديکي مونيخ برگزار شده، اين برند آلماني تصاويري از ايلان ماسک و مرسدس‌هاي الکتريکي، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:ما در بطن يک حمله‌ي الکتريکي هستيم. اين موضوع بايد خيلي جدي گرفته شود.

در سه ماه گذشته، ب‌ام‌و 14 هزار مهندس، مدير کارخانه و بازارياب را به مراسم‌هايي فرستاده که براي آماده کردن آن‌ها براي آينده‌ي حمل‌ونقل و بحث درباره‌ي همه‌چيز، از باتري‌ها گرفته تا برنامه‌هاي اشتراک خودرويي و حسگرهاي ليزري طراحي شده‌اند.

همه‌ي اين موضوعات به خاطر فشارهايي است که از سوي مديرعامل شرکت هارالد کروگر وارد مي‌شود. او مي‌خواهد ب‌ام‌و در زمينه‌ي توسعه‌  تکنولوژي‌هاي بيشتر و خودروهاي پيشرفته‌تر از رقبا عقب نيفتد.
يکي از مديران رده بالاي ب‌ام‌و گفته است:يا ما بخشي از اين تغيير جهت بازار خواهيم بود و يا اينکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.
در سال 2013 ب‌ام‌و با معرفي هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موج‌هايي را ايجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون اين برند از نظر مدل‌هاي الکتريکي پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال 2020 تنها دو خودروي الکتريکي جديد معرفي کند.

منبع:بلومبرگ

3535

کد خبر 661702

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
    0 0
    قانون كپي رايت براي اينها اصلا مهم نيست فقط دنبال كپي كردن از دو برند سايپا و ايران خودرو هستن

آخرین اخبار