۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰

محمد علی آبادی با واسطه قرار دادن علی رازینی رئیس دیوان عدالت اداری توانست زمانی مجدد برای حل مشکلات قانونی مدیران دو شغله بگیرد.

عصر دیروز و پس از دیدار صبح محمد علی آبادی با رازینی، رئیس دیوان عدالت اداری، او به دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور رفت.

درنشست مشترک مسئولان ارشد سازمان تربیت بدنی با سازمان بازرسی کل کشور طرفین بر یافتن راهکارهای قانونی نسبت به اجرای قانون ممنوعیت حضور مدیران دو شغله در ورزش به تفاهمات لازم دست یافتند. در این نشست که با حضور محمد علی‌آبادی و جمعی از معاونان سازمان تربیت بدنی، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان این سازمان برگزار شد، پورمحمدی بار دیگر بر اجرای قانون منع حضور مدیران دوشغله در ورزش تاکید کرد و رئیس سازمان ورزش با پذیرش این ایراد قانونی از پورمحمدی خواست تا فرصتی دوباره به او دهد تا این بار با جدیت بیشتر و با کمک نمایندگان مجلس بتواند مشکل قانونی به وجود آمده را برطرف کند.

پس از این نرمش سازمان ورزش، پورمحمدی هم که به واسطه رئیس دیوان عدالت اداری در این نشست حضور یافته بود موافقت کرد که فرصتی دیگر به سازمان ورزش برای حل مشکل قانونی مدیران دوشغله داده شود. بر این اساس و به احتمال فراوان این طرح تا پایان انتخابات ریاست جمهوری مسکوت می‌ماند و البته تا آن زمان این فرصت در اختیار سازمان ورزش است که تکلیف قانونی مدیران دوشغله را با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل کند.

پیش از این یکبار سازمان بازرسی کل کشور مهلتی 3 ماهه را در اختیار سازمان ورزش گذاشته بود اما این سازمان نتوانست نمایندگان مجلس را برای رای دادن به لایحه دو فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت حضور مدیران دوشغله در فدراسیون های ورزشی جلب کند. اتفاقی که باعث برخورد قضایی با مدیران خاطی بود و کار را به جنجالی رسانه ای بدل کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
    0 0
    ما که از اول گفتیم و می دانستیم آقای پورمحمدی با علی آبادی کنار می آید و اینها بازی بیش نیست .آخر آقای پور چه کس را بازی میدهد .
  • ali88 IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
    0 0
    بابااین بنده های خدا میخوان به ورزش خدمت کنن چرا نمیزارین این همه قهرمانی تو اسیا مدالهای فراوون تو المبیک صعود به جام جهانی تو همون چهار تا بازی دور رفت و.............. نمیدونم چرا میخوان ورشون دارن باید چند تا سمت دگه هم بگیرن اخه چرا باید برن حیف علی آبادی با این همه موفقیت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!