در بخش جمع بندی مناظره امروز نامزدهای ریاست جمهوری، بار دیگر نامزدها به نقد یکدیگر پرداخته و نسبت‎هایی به رقیب دادند.

به گزارش خبرآنلاین، سومین بخش از مناظره امروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به تجمیع مواضع مطرح شده در این برنامه اختصاص داشت.

اسحاق جهانگیری نخسیتن کسی بود که سخن گفت. او سخنان قالیباف درباره زباله وشورایاری را کذب خواند و گفت: هنوز به آن میزان که گفتند از زباله برق تولید نمی شود. امروز حدود ۸ هزار تن زباله جمع‌آوری می‌‌کنیم اما فقط ۲۰۰ تن برق تولید می‌شود. شورایاری هم مصوبه در این باره داده است.

او خطاب به مردم ادامه داد: حرف ها را شنیدید. آزمودنی‌ها را نمی‌توان بار دیگر آزمود باید به آینده نگاه کرد عرصه انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه بین راه و بیراهه است. مردم پروژه توسعه ایران را نیمه کاره نگذاریم؛ من نگرانی‌هایم را گفتم. ایران فرصت‌های زیادی دارد شما مردم و جوانانی که برای اولین بار رای می‌دهید، شما معلمان بزرگوار، عشایر و هنرمندان، شما بازنشستگان و زنان و مردان و همه اقوام ایران به پای صندوق رای بیایید و سرنوشت انتخابات ایران را تعیین نمایید.

ابراهیم رئیسی هم در جمع بندی خود گفت: موضوعی که لازم است خدمت هموطنان عرض کنم اینکه نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود؛ راهگشاست. بلکه تغییر به نفع مردم لازم است تا مشکلاتتان حل شود. دولت مستقر دو راه دارد اول اینکه بگوید چه کارهایی کرده و می خواهد آن را ادامه دهد. شما مردم هم پاسخ دهید که به وعده ها عمل شده است یا نه؟

به گفته وی، دومین کاری که دولت می‎تواند بکند رقیب هراسی است. او افزود: در سخنان آقایان دیدید که رقیب هراسی می کنند که صحیح نیست. هر کدام از ما برنامه داریم. باید برنامه هایمان را بگویم. وقتی قانون صراحت دارد که دولت باید بیکاری را از 12 به 8 درصد کاهش دهد، خب باید این کار را بکند. امام و رهبری جوانان را باور دارند و جوانان می توانند گره گشایی کنند. ببنیم آنچه انجام می شود و آنچه باید انجام شود، چه فاصله ای دارد؟ این دولت باید از نیروهای با کفایت جامعه باید استفاده کند.

او از جهانگیری پرسید: بدهی دولت به نظام بانکی چند برابر شده؟ دو برابر نشده؟ هزینه نهاد ریاست جمهوری چقدی شده است؟

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662014

برچسب‌ها