ایسنا نوشت: نماینده مردم گلپایگان گفت که مجموع آرای روحانی و جهانگیری بیش از۵۰ درصد است.

علی بختیار اظهار کرد: تحلیل من این است که دولت همانطور که توانسته در چهار سال گذشته کشور را از وضعیت پرتلاطم در حوزه های سیاسی و اجتماعی نجات دهد در چهار سال آینده نیز می‌تواند با تیم قوی‌تری کار را جلو ببرد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: شرایط موجود در نظرسنجی ها نشان می‌دهد که رای آقای روحانی همچنان در صدر قرار دارد. آقای جهانگیری‌ هم به لحاظ تسلط بر امور اجرایی تاکنون کمک خوبی به ایشان کرده و وضعیت آقای روحانی و جهانگیری به گونه‌ای است که آرای بیش از ۵۰ درصد را در اختیار دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت آقای روحانی توانسته وضعیت کشور را در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بهبود ببخشد. ما امیدواریم ایشان در چهار سال آینده با تیم قوی‌تر خصوصا در حوزه اقتصادی کار خود را ادامه دهد به ویژه جهت گیری‌های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال جهت گیری مثبتی بوده است.

بختیار با اشاره به انتقاد قالیباف نسبت به حضور جهانگیری در رقابت های انتخاباتی به عنوان کاندیدای پوششی حسن روحانی یادآور شد: این راهبردی است که اصولگرایان هم از آن بهره برده اند. در مناظره اول شاهد بودیم که برخی از کاندیداها سعی کردند به جای ارائه برنامه وارد بحث های چالشی و نقد عملکرد دولت مستقر شوند. در حالی که کاندیداها باید برنامه علمی و کارشناسی خود را برای دولت چهار ساله ای که می خواهند خود را در معرض رای مردم قرار دهند، ارائه کنند.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    اره تو سایت های خودتون
    • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      23 78
      تو سایتهای خودتون و صدا و سیما هم رای شما خیلی کمتره
    • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      15 94
      دقیقا . اینا اصلا تو جامعه ای غیر از مردم زخم خورده از حقوق نجومی و بورژوا پرور دولت فخیمه حال حاضر ایران زندگی میکنن.
    • یکی A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      11 68
      حالا اگر روز بعد انتخابات شما برنده بودی بعد بیا ادعا کن..زمان زیادی نمانده تا آن روز
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      72 8
      تو که منتظری بیان پولت بدن تا زندگیت رو بچرخونی، همین الان هم میتونی بری بشینی کنار خیابون گدایی کنی. دوست داران صدقه منتظر دولت های خاص نباشند، همواره برای گدایی فرصت هست. شما تنبل های تن پرور حتی برای گدایی کردن هم توقع بالا دارید، دوست دارید مستقیم بریزن تو کارتتون. اگر کمی دانش و خرد داشتید، حداقل توجهی به وضعیت امروز ونزوئلا میکردید که با سیستم گداپروری و عدم تولید و سرمایه گذاری، به فلاکت افتاده. متاسفم که برخی هیچ شأنی برای خودشون قائل نیستند، به جای فعالیت آبرومند دنبال مفت خوری و خالی کردن جیب دولت هستند. پناه میبرم به خدا از شر نابخردان.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      71 2
      شما بهتره برید تو سایت فردانیوز که مخصوص آقای قالیبافه و قسمت نظرات دو مشاهده بفرمایید و البته نظرسنجی هایی که فقط نام دو کاندیدا به چشم میخوره اون هم جهت تخریب
  • حسین IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    آمار غیر واقعی
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    به اميد موفقيت دكتر روحانى
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    7 79
    کسانی که به جهانگیری رای میدن در صورت کناره گیری لزوما به روحانی رای نمیدن عزیزم خیلی خوشحال نباش
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    58 6
    باید قبول کرد آقای رئیسی که انگار هنوز توجیه نشده برای چی اومده و آقای قالیباف که فکر می کنه تنها روش موفق دنیا حمله گاز انبریه رقبای جدی برای روحانی نیستن ...
  • شهاب IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    48 10
    دوستان توجه کنید بعضی از سایت ها و اپلیکیشن های خبری مثل آخرین خبر روزنامه خراسان دارن مهندسی آمار می کنن که بگن رای رئیسی و قالیباف بیشتره. اطلاع رسانی کنین به همه. خبرآنلاین تایید بفرمایید لطفا
  • مجید IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    20 1
    تمام طرفداران جهانگیری از ابتدا می دونستن که اون اومده که تو مناظرات کنار روحانی باشه بنابراین رای جهانگیری در سبد روحانی است. انشاء الله روحانی 60 به 40 برنده است.