امیرحسین صادقی فصل خوبی را با پیکان سپری کرد. او حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد برود.

صادقی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره آخرین شرایط خودش و همین‌طور ماجرای انتقال منشا توضیحاتی می‌دهد.

منشا زود شاکی می‌شود
من هم خبر پیوستن منشا به پرسپولیس را دیدم. منشا از آن بازیکنانی نبود که با یک سی‌دی به ایران بیاید. آقای جلالی که روی خرید بازیکن خارجی حساسیت داشت، گفت باید با تیم تمرین کند. منشا سه، چهار هفته‌ای کنار تیم بود و شایستگی‌‌اش را نشان داد. او فوتبالیست خوبی است ولی به خود منشا گفتم سخت است در تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس دوام بیاوری. این دو باشگاه همیشه دنبال بازیکن اسم و رسم‌دار هستند. سخت بازیکنان دیگر را قبول می‌کنند. منشا بازیکن خوبی است ولی می‌دانید که بازیکنان آفریقایی احساسی نیستند. آن‌ها خیلی خشک هستند و زود شاکی می‌شوند. به هر حال باید هوای منشا را داشته باشند چون او واقعاً بازیکن خوبی است. البته من دوست داشتم منشا به استقلال برود و به او هم گفتم برو تیم محبوب من ولی در نهایت رفت پرسپولیس. امیدوارم منشا را هدر ندهند.

فعلاً استراحت می‌کنم
قرارداد من با پیکان یک ساله بود و بازیکن آزاد هستم. اولویت اولم ماندن در این باشگاه است. حالا باید ببینیم سیاست باشگاه کلاً چیست. من یکی، دو پیشنهاد دیگر هم دارم ولی فعلاً ترجیح می‌دهم استراحت کنم. این فصل برای من خیلی پرفشار بود و الان دوست دارم کنار خانواده باشم و به خودم استراحت بدهم.

آرش خسته شده بود
آرش برهانی از فوتبال خداحافظی نکرد. زشتی‌ها را دید و رفت. حرف‌هایی که آرش در ۹۰ زد، یک درصد حرف‌هایش بود. او با قلب شکسته از فوتبال رفت. من خودم از استقلال جدا شدم. ۱۰۰ برابر بلاهایی که سر آرش آوردند، سر من آوردند. آرش نیاز به یک ریکاوری روحی و روانی داشت. او خداحافظی نکرد. او می‌توانست ۳، ۴ سال دیگر فوتبال بازی کند. آرش خسته شده بود و دیگر رفت.

رختکن پشت ماشین آقا مدد بود
این برخوردها در استقلال با کسانی شد که سابقه داشتند و برای تیم مایه گذاشتند. من خودم را مثال می‌زنم. وقتی در استقلال بازی می‌کردیم که رختکن و زمین نداشتیم. رختکن ما پشت ماشین آقا مدد بود. این همه سختی کشیدیم. منتی هم نیست. ولی این سختی‌ها را دیدیم و دست آخر این رفتارها با ما شد. دیگر استقلال و پرسپولیس بیزینسی شده‌اند و عشق و علاقه در آنجا حرف اول را نمی‌زند.

استقلال نیم‌فصل اول سوخت داد
استقلال امسال یک مربی جوان و بازیکنان جوانی داشت. آن‌ها در نیم‌فصل اول سوخت‌شان را دادند و در نیم‌فصل دوم بهتر عمل کردند. حتی این تیم می‌توانست به قهرمانی فکر کند. البته من شنیدم که می‌گویند اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد آن‌ها پرسپولیس را در صدر می‌گرفتند. ولی فکر نمی‌کنم. اختلاف زیاد بود. پرسپولیس هم ‌تیمی نبود که امتیاز از دست دهد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =