پاسخی به یک یادداشت در گروه نخبگان خبرآنلاین

سیدعبدالجواد موسوی، از نویسندگان و اعضا گروه نخبگان خبرآنلاین در تاریخ ١١ اردیبهشت ١٣٩٦ مطالبی با عنوان « آقای‌قالیباف! به ظلم در حق ۹ میلیون نفر راضی باشید » نوشته است که پاسخی از سوی یکی از نهادها درباره این مطلب ارسال شده است.

سید حسن ایلالی، دبیر اجرایی نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری در پاسخ به این یادداشت، پاسخی را ارسال کرده که در زیر می خوانید:

« در پی درج مطلبی در صفحه وبلاگ خبرآنلاين در روز دوشنبه به تاریخ ١١ ارديبهشت ١٣٩٦ مطالب ذیل جهت درج و تنویر افکار عمومی ارسال می‎گردد. لطفا دستور فرمایید براساس ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه دبیرخانه نخستین همایش بین الملی زنان و زندگی شهری در همان صفحه درج شود.

متاسفانه در فضای سیاسی کنونی موضوعات زیادی در مطلب مورد اشاره آورده شده که بنده در مقام پاسخگویی به همه آنها نیستم. اما در بندی از مطلب به موضوعی اشاره شده که به لحاظ حقوقی موظفم به آن پاسخ دهم.

آنچه در قالب یک ادعا با عنوان ساخت کلیپی برای همایش بین المللی زنان و زندگی شهری توسط نگارنده مطلب مورد اشاره، مطرح شده متاسفانه اساس درستی ندارد و عاری از حقیقت است. فردی که جناب موسوي با عنوان دوست عزیز! از او یاد می کند؛ بنابر اعتمادی که مجموعه به ایشان داشت، قرار بود کار ساخت کلیپ همایش را به فردی متخصص و با رزومه‎ای مشخص که از قضا به دبیرخانه نیز معرفی شده، واگذار کند، اما ظاهرا ارتباط سببی این دوست عزیز با جناب موسوي، مانع از انجام این عمل شده است و در نهایت در توافقی که با یکدیگر و بدون اطلاع مجموعه دبیرخانه همایش برقرار می شود، ساخت کلیپ همایش به جناب موسوي واگذار می شوداین عمل باعث می شود تا روز برگزاری همایش کلیپی برای نمایش آماده نشده و کار نیمه تمام رها می شود كه خسارت جبران ناپذيري براي يك همايش بين المللي محسوب مي شود. با وجود این کم کاری فاحش و بدقولی، مجموعه همایش تصمیم می گیرد تا با دوست عزیز نگارنده تسویه مالي انجام دهد و این کار در اسفند ماه سال 1395 انجام شد. حال اگر بنا بر مناسبات شخصی پولی به ایشان پرداخت نشده، پیشنهاد می شود به جای راه انداختن هیاهو و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود، مطالبه! احتمالی خود را از آن دوست عزیز پیگیری کنند.

متاسفانه نگارنده با بي اخلاقي در پي تسويه حساب هاي شخصي خود است و براي رسيدن به اين مقصود، حتي از رسانه اي همچون سايت خبرآنلاين به عنوان تريبون شخصي، سوءاستفاده مي كند. گرچه اين دبيرخانه پيگيري حقوقي اين موضوع را براي خود محفوظ مي داند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =