ایلنا نوشت: دبیرکل حزب آبادگران گفت: جناح‌های سیاسی باید اتحاد بین مردم با هر نگرش و تفکری را بر هم نزنند و مردم را نسبت به نظام و مسئولان دلسرد نکنند.

حسن بیادی در رابطه با اینکه چه تدبیری باید اندیشید تا مردم حضور حداکثری پای صندوق رای داشته‌باشند، گفت: یکی از راه‌های تشویق مردم برای حضور پای صندوق‌های رای صداقت در گفتار و سلامت در عمل مسئولان است.

او با بیان اینکه‌ احزاب و جناح‌های سیاسی باید از تفرقه افکنی و تشتت و دلسرد کردن مردم پرهیز کنند و یک رقابت جدی داشته باشند، ادامه داد: جریان‌های سیاسی باید در زمینه چگونگی ایجاد رفاه و رفع مشکلات مردم و گسترش تولید، برنامه ارائه می‌دادند لذا مردم در این شرایط دلگرم می‌شوند اما در مقابل با  بیان مطالب دلسردکننده مردم نا امید شده و جامعه از حضور حداکثری مردم محروم می‌شود.

راه جلوگیری از آسیب در انتخابات 

همچنین سید محمد حسینی عضوشورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بهترین راه جلوگیری از آسیب در انتخابات را بیان صادقانه اشکالات دانست.

وزیر ارشاد دولت دهم در ادامه افزود: پاره‌ای وعده‌ها تنها انتظارات و مطالبات مردم را افزایش می‌دهد و بعدا که عملیاتی و اجرایی نشد موجب سرخوردرگی و ناامیدی می شود. مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور هستند لذا باید مراقب بود که این پشتوانه و ثروت عظیم یعنی اعتمادعمومی خدشه دار نشود. در انتخابات معمولا همه از اخلاق و رعایت ضوابط انتخاباتی سخن می‌گویند اما متاسفانه گاهی برای نیل به قدرت چنان فضا را تیره و تار جلوه می‌دهند و سیاه نمایی می‌کنند و یا حتی متوسل به طرح موضوعات و شعارهای ساختار شکنانه می‌شوند که بر اساس اسلامیت و جمهوریت نظام لطمه می‌زنند و راه بهره برداری دشمنان را فراهم می سازند.

با حضور حماسی به نامزد اصلح رای دهیم

همچنین ایسنا نوشت:

یک عضو جبهه پایداری و وزیر کابینه دولت نهم گفت: روز 29 اردیبهشت ماه شاهد خروش مردم پای صندوق های اخذ رای خواهیم بود.  کامران باقری‌لنکرانی طی سخنانی در یاسوج افزود: دولتی را می خواهیم که با پاکدستی و درستی و تاکید بر حقوق مردم پیش رود. وی تاکید کرد: در انتخاب دچار اشتباه نشویم، نیاز به دولتی داریم که کم هزینه، چالاک و پاکدست باشد.

وی با بیان این‌که «روز 29 اردیبهشت ماه شاهد خروش مردم پای صندوق‌های اخذ رای خواهیم بود» تصریح کرد: ما وظیفه داریم بانگاه باز، هوشیاری و  اتحاد حضور پیدا کنیم. این فعال سیاسی ادامه داد: مردم روز جمعه، 29 اردیبهشت ماه با حضور و مشارکت حماسه می آفرینند و این حماسه برای تضمین آینده انقلاب ضروری است.

وی تاکید کرد: با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای به نامزد اصلح رای دهیم.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حضور در انتخابات

همچنین مهر نوشت:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه انتخابات ۲۹ اردیبهشت، روز خلق حماسۀ بزرگ و غرور آفرین سیاسی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و تمامی گرایش ها و سلایق سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های سترگ آن، دعوت کرد  تا با حضور گسترده،   پرشور، انقلابی، آگاهانۀ خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و  معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مهر تأییدی دوباره زنند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666831

برچسب‌ها