۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم و مرکزی و فردا علاوه بر این نواحی در نیمه شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و در پاره‌ای از مناطق باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز در بخش‌های شمالی خراسان رضوی و فردا (۸ خرداد) در ارتفاعات آذربایجان‌ غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات خراسان رضوی و روز سه‌شنبه (۹ خرداد) در ارتفاعات استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و مازندران، بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خلیج فارس و شرق عمان به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد هوای تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه (۸ خرداد)، صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۹ خرداد)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =