آغاز لیگ جهانی والیبال با حرکت‌های آهسته معروف/ بی‌تجربگی یار ۲۰۴سانتی‌متری ما و ست‌دوم برای ایتالیا

مسابقات لیگ جهانی والیبال برای ایران درحالی شروع شد که طبق معمول بازی‌های لیگ جهانی در والیبال با سانسور همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم جوان شده والیبال ایران درحالی در شهر پیازا و پیش چشمان بیش از 10 هزار طرفدار برگزار می شد ، به مصاف هم رفتند. مسابقه باز به دلیل حضور خانم های ایتالیایی و البته معدود خانم های ایرانی حاضر در استادیوم و البته مشکلات عدیده برای پخش تصاویر ، با سانسور و پخش تصاویر آهسته همراه بود. 

در شروع بازی ، ایتالیایی ها که این بار تورانو و زایتسف را در تیم شان نداشتند ، ابتدا پیش افتادند اما تیم جوان شده ما خیلی خوب توانستند امتیاز ها را جبران کنند تا در امتیاز 6 با آنها برابر باشیم. در ترکیب اصلی ما ، این بار مسعود غلامی در ترکیب قرار گرفته بود. بازیکنانی مثل غفور ، مرندی ، معروف ، غلامی و قائمی هم در ترکیب بودند. ایتالیایی ها زودتر از ما به امتیاز 8 رسیدند و اولین وقت استراحت به نام آنها بود. در ادامه اما بازی با همین فاصله دو امتیاز پیش می رفت. ایتالیایی ها 13 شدند و ما به امتیاز 11 رسیدیم. در این امتیاز بود که کلاکویچ برای تیمش وقت استراحت گرفت و با بازیکنانش جدی صحبت کرد . او از امتیازی که باید با ضربه عادل غلامی می گرفتیم اما از دست رفت ، نکاتی داشت که سریع توضیح داد.

میلاد عبادی پور توانست امتیاز 12 را برای ایران بگیرد اما ایتالیایی ها به امتیاز 15 رسیدند. غفور گیرنده امتیاز 13 ایران بود. ایتالیایی ها با رسیدن به امتیاز 16 ؛ دومین وقت را هم زودتر به نام خودشان کردند. 

امتیاز 14 ما را فرهاد قائمی گرفت. 

روند امتیازگیری دو تیم تا 23 بر 19 پیش رفت و ایتالیا در آستانه بردن ست اول قرار گرفت. امتیاز 20 ایران را میرزاجانپور گرفت. امتیاز 21 را هم فرهاد قائمی خیلی زیبا روی پاس عالی معروف گرفت و باز امتیاز کم شد. 

رضا قرا در خط سرویس بود. یک رقابت عالی بر سر امتیاز بعدی و ضربه زیبای غفور. ما حالا 22 امتیاز داشتیم. ایتالیایی ها بعد از یک وقت استراحت توانستند 24 شوند. سرویس زیبای لوکا ویتوری هم توانست امتیاز 25 را برای آبی ها به همراه داشته باشند و آنها این ست را در خانه ببرند.

 

ست دوم:

با شروع ست دوم این تیم ملی ایران بود که بازی را بهتر شروع کرد. ایران تا امتیاز 13 از ایتالیایی ها پیش بود و داشتیم بازی بهتری را می دیدیم اما یکباره تیم ملی ما برای دقایقی روند بازی از دستش خارج شد و در چند پوئن متوالی ، ما جا ماندیم و آنها به امتیاز 18 رسیدند. بعد از این بچه های ما دو امتیاز گرفتند و 16 شدیم ولی باز سرویس از دست رفته قائمی ، نتیجه بازی را 19 برای ایتالیا کرد. میلاد عبادی پور خیلی سریع امتیاز 17 ما را گرفت تا فاصله باز کم شود.

امتیازات در ادامه 22 بر 20 شد. امتیاز 23 را هم ایتالیایی ها قبل از ما گرفتند. روی سکوها هم پلیس ایتالیا این بار پارچه نوشت هایی که تعدادی از طرفداران ایرانی در دست داشتند را جمع کردند که احتمالا به خواست مسئولان فدراسیون والیبال ما و توافقات جدید ایران با لیگ جهانی بوده است.

بچه ها در ادامه به امتیاز 22 رسیدند. مربی ایتالیا وقت استراحت گرفت تا ست را از دست ندهد. مسعود غلامی با دفاعی عالی ، بازی را برابر کرد. امتیاز عجیب 24 بعد از بارها رفت و برگشت ، به ایتالیا رسید . امتیازی که بچه ها خیلی برای داشتنش تلاش کردند اما ضربه آخر مسعود غلامی ناباورانه بیرون رفت. لحظه ای بعد ایتالیایی ها توانستند امتیاز 25 را بگیرند و دو ست از ما پیش افتادند.


 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    26 42
    بدون موسوی هیچ شانسی نداریم
  • بی نام RO ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    61 8
    مسعود غلامی دفیقا دو ست را با اشتباه مبتدیانه به ایتالیا داد.
  • احسان A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    2 22
    همین جور واسه خودت میبافی
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    43 2
    دو تا موضوع آزار دهنده چند سالیست تو والیبال ما اعصاب برا هوادار نزاشته: 1 هرگاه خدایی نکرده چند امتیاز از حریف جلو بیفتیم خیلی سریع بچه ها وجدان درد میگیرن و پشت سر هم امتیاز از دست میدن تا حریف بتونه امتیازات عقب افتاده رو جبران کنه 2روی توپهای برگشتی و به طور کلی توپهایی که چند دفعه روی تور اینور و اونور میشه خیلی به ندرت پیش میاد که تیم ما بتونه اینجور مواقع امتیاز بگیره
  • بهزاد US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    97 11
    کاش نشون نمیدادن به شعور آدم توهین میشه با این پخش تلویزیونیشون ی دختر 14 ساله میاد زمینو تمیز کنه تلویزیون فک میکنه 80 میلیون ایرانی منتظر دیدن اونن
  • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    37 15
    پول مفت اینها رو هم بی انگیزه کرده اقایون حالا که بارشون رو بسته اند هر کدومشون برای تیم ملی ناز می کنند اخرین بازی تیم ملی مربوط به 10 ماه پیش میشه ولی اقایون می گویند خسته ایم کولاکویچ هم مثل بقیه ویچها و مثل کواچ یک مربی مولف و تیم ساز نیست
  • بی نام CA ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    49 2
    همچین می گین تیم جوان شده انگار چند نفرشون تغییر کرده. والیبال ما رو به پیشرفته ولی باید قبول کنیم در سطح اول دنیا نیستیم.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    56 3
    ... نمون پاره شد سرگیجه گرفتیم
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
    80 7
    اگر این بازی زمان انتخابات برگزار میشد اینقدر سانسور نمیکردن . صدا و سیمای میلی تو هزاره سوم تو زمان دایناسورها خوابیده .