ایرنا نوشت: ضیافت افطاری رییس جمهور با وزرا، معاونان، استانداران و روسای سازمان ها در شب نهم از ماه رمضان برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این ضیافت گفت که با رای بالای مردم به روحانی رئیس جمهوری منتخب فرصت ملی برای عبور از تنگناهای پیش روی کشور قرار گرفته است.

معاون اول رئیس جمهوری در این ضیافت با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) اظهار کرد: باید از اعتماد و امید مردم و از همبستگی ملی که بیش از 40 میلیون نفر را به پای صندوق های رای کشاند استفاده کنیم و مطمئن هستم با اتکا به این فرصت هیچ مشکلی در کشور لاینحل نخواهد بود.

وی یادآور شد: در مقطع فعلی با رأی بالای مردم به دکتر روحانی فرصتی ملی و بزرگ برای عبور از تنگناهای کشور پیش روی ما قرار گرفته است.

به گفته معاون رییس جمهوری، بهبود وضعیت کشور مستلزم عقلانیت، تدبیر، امنیت پایدار، ‌آزادی و تعامل با جهان است که همه مردم خواهان اجرای اینها هستند.

جهانگیری تاکید کرد: به عنوان مسئولین کشور باید بدانیم که پیروزی در انتخابات پایان کار نیست بلکه اول کار است و پرسشی که باید همه به آن بپردازیم این است که چگونه از سرمایه اجتماعی که در کشور ایجاد شده استفاده کنیم

وی با بیان این که مردم خواهان عقلانیت، تدبیر، امنیت پایدار، آزادی و تعامل با جهان هستند و پیروزی در انتخابات پایان کار نیست بلکه اول کار است، یادآور شد: با اتکا به سرمایه اجتماعی هیچ مشکلی در کشور لاینحل نخواهد بود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672777

برچسب‌ها