۰ نفر
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
دوباره به والیبال امیدوار شدیم

تیم‌ملی والیبال ایران هفته اول لیگ‌جهانی را با برد به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌ملی والیبال ایران دیشب آخرین بازی خودش از هفته اول لیگ‌جهانی والیبال برابر لهستان را با برتری مقتدرانه ۳-۱ به پایان رساند. بازیکنان تیم‌ ایران در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که دو بازی اول خود برابر ایتالیای میزبان هفته اول و برزیل را به ترتیب با نتایج ۳-۰ و ۳-۱ واگذار کرده بودند. در این دیدار اما آنها نمایش متفاوتی از خود نشان دادند و ما را دوباره به تکرار روزهای خوب لیگ‌جهانی سال گذشته امیدوار کردند.

یکی از مهم‌ترین نکات بازی دیروز تیم‌ملی برابر لهستان، ترکیب جوانی بود که کولاکوویچ راهی زمین کرده بود. پیش از مسابقه سعید معروف نتوانست در بازی حضور پیدا کند و صالح‌افزون پاسور تیم ایران در بازی دیروز بود. تغییر دوم نیز مربوط به حضور معنوی‌نژاد به جای میرزاجانپور بود که در ابتدای ست دوم مصدوم شد. با این وجود تیم ایران دچار ضعف نشد و به مراتب خیلی بهتر از دو بازی گذشته مقابل لهستان قرار گرفت. این ترکیب و حضور این بازیکنان پیام ویژه‌ای برای والیبال ایران دارد. اینکه تیم‌ملی این روزها یک‌دست‌تر از قبل در عرصه‌های جهانی حاضر می‌شود و کمتر به بازیکنان ستاره خودش متکی است.

عملکرد تیم کولاکوویچ در دو بازی اول باعث شده بود دوباره انتقادات به بازیکنان و البته کادرفنی جدید آغاز شود. اما آنها برابر لهستان تعداد زیادی از نقطه‌ضعف‌های خودشان را برطرف کردند و قدرتمند ظاهر شدند. کولاکوویچ و بازیکنان ایران به نوعی نشان دادند هنوز برای قضاوت عملکرد والیبال در لیگ‌جهانی ۲۰۱۷ خیلی زود است.

تیم ایران در هفته دوم رقابت‌ها از روز ۱۹ خرداد در تهران میزبان تیم‌های بلژیک و صربستان و آرژانتین است. بچه‌های والیبال ایران در حال حاضر با یک برد در رتبه نهم جدول سطح A لیگ‌جهانی هستند.

 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =