بیانیه رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان در حمایت از تیم‌داری دبیری

باشگاه مس سونگون ورزقان ضمن حمایت از تیم‌داری باشگاه دبیری در لیگ برتر فوتسال، با توجه به صبحت‌های مطرح شده درباره انتقال بازیکنان بین دو تیم، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:
به نام خدا
باشگاه مس سونگون ورزقان قبل از هرچيز، اتفاق مبارك بازگشت تيم دبيری تبريز به مسابقات ليگ برتر را به هواداران و جامعه ورزش تبريز تبريك می گويد و ما بر اين اعتقاديم كه چون چند فصل گذشته همچنان دو تيم آذربايجانی در رقابتی مردانه و همراه با برادری در جهت اعتلای ورزش و بخصوص فوتسال آذربايجان گام هایی بلند و استوار بر خواهند داشت.
در ادامه اما پيرو مصاحبه دوست و همكار عزيزمان جناب آقای افشين دبيری مدير محترم باشگاه دبيری تبريز درباره سه بازیکنی كه در فصل نقل و انتقالات ، از اين باشگاه به مس سونگون پيوستند، نكاتی چند را به عرض می رسانيم.
نخست اينكه بعد از اخبار ناگوار درباره انحلال تيم دبيری، پس از ديدار دوستانه ایشان با مديريت باشگاه مس سونگون و تاكيد ايشان بر عدم تيمداری و ضرورت اتحاد ميان دو باشگاه، اين سه بازيكن با جدایی از دبيری و اخذ رضايتنامه رسمی به مس پيوستند.
در ادامه اينكه درحدود سه هفته از حضور اين بازيكنان در تمرينات آماده سازی مس می گذرد و بخشی از استراتژی باشگاه بر اساس جذب اين بازيكنان پايه ريزی شده و اعلام ناگهانی باشگاه دبيری برای تيمداری مجدد ضربه فنی بزرگی به باشگاه ما محسوب می شود.
در پايان بايد اشاره داشت در مسئله قرارداد ميان باشگاه و بازيكنان كه تعهدی دو سويه است، غير از حقی كه در اين زمينه به باشگاه مربوط می شود ، نظر كادرفني و بازيكنان ذی نفع هم بايد در نظر گرفته شود.
باشگاه مس سونگون ورزقان با توجه به جميع جهات اشاره شده و با توجه به اينكه یکی از اهداف اساسی خود را اعتلای ورزش آذربايجان می داند در آينده نزديك و پس از مشورت با بازيكنان مورد نظر ، كادرفنی و هيات مديره محترم باشگاه ؛ نظر نهایی خود را در اين زمينه اعلام می كند.
لذا از دوستان بزرگوارمان در باشگاه دبيری تبريز هم تقاضا داريم با سعه صدر در اين زمينه و دقت نظر بيشتر در فرمايشات شان، دو باشگاه را در اتخاذ بهترين تصميم برای اعتلای فوتسال آذربايجان پس از تصميم ستودنی باشگاه دبيری برای تيمداری مجدد، ياری نمايند.
با سپاس
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =