۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸

خدا قوت پسران قهرمان ایران ، آحاد ملت از هر دسته و گروه ، از هر قبیله و مذهب ، دوستتان دارند و بر بازوان ستبرتان ، بوسه می زنند.

وقتي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي از نعمات دفاع مقدس مي گفت، بسياري به سختي هاي آن روزگار مي انديشيدند و بر اين گفته با شك و ترديد مي نگريستند اما امروز ، تعبير آن جملات و بیانات را در صحنه هاي ميداني وطن و منطقه پرآشوب خاورميانه به چشم سر مي بينيم.

پسران قهرمان ايران در هشت سال دفاع مقدس آبديده شدند تا امروز ، در صحنه هاي عمل ، تئوريسين هاي نظامي دانشكده هاي معتبر جنگ شرق و غرب را ، به شگفتي و تعجب وادارند. حالا ديگر سردارهاي ايراني، ناجي مظلومان در منطقه خاورميانه شدند، حالا ديگر مردم منطقه آنان را به اسم مي شناسند و دل در گرو حمايت آنان بسته اند. و اينهمه ، همان است كه ديروز ، پير سفر كرده ما، از آن سخن مي گفت.

امروزه ، امنيت ، جواهري ناياب در مغرب زمين شده است ، با آن همه تجهيزات پيچيده امنيتي ، هزينه هاي سرسام آور كنترل و جاسوسي ، باز هم ضربه مي خورند ، اما اين داستان در ايران خودمان متفاوت است . ملت ايران به دلاوري پسران قهرمان خود مي بالند و به امنيت برخواسته از مجاهدت آنان ايمان دارند.

ملت ما ، قدردان زحمات فرزندان خود در نيروهاي انتظامي و امنيتي كشور هستند و همواره خود را مديون تلاش و مجاهدت آنان مي دانند. خدا قوت پسران قهرمان ايران ، آحاد ملت از هر دسته و گروه ، از هر قبيله و مذهب ، دوستتان دارند و بر بازوان ستبرتان ، بوسه مي زنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
    2 0
    عالی /