کرم « ضد لک» هربکس موثر در درمان انواع لک های پوستی / گیاهی و فاقد هیدروکینون

پوست انسان در معرض انواع آسیب های محیطی از جمله آلودگی هـوا، اشعه‌های مضر نـور خورشیـد و … قرار دارد که یکی از تظاهرات آن ها به وجود آمدن « لک های پوستی» است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، از شایع‌ ترین لک های قهوه ای پوست، می ‌توان به لک‌ های به جا مانده از جوش (آکنه)، لک های ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه نور خورشيد، افزایش سن، لک ‌های دوران بارداری و کک و مک اشاره کرد.
شایع ترین علت بروز لک ، نور آفتاب است و شایع ترین نوع لک نیز لک های بارداری است که بیشتر در خانم ها به رنگ قهوه ای به شکل قرینه و به تدریج ظاهر می شود.
بعضی خانم هایی که از قرص های جلوگیری از بارداری استفاده می کنند نیز دچار همین لک ها می شوند.
انواع لک صورت
۱- نوع سطحی : در این نوع لک، رنگدانه ها در قسمت های سطحی پوست افزایش می یابند، این نوع لک نسبت به سایر لک ها شایع تر است و پاسخ بهتری به درمان نشان می دهد.
۲- نوع عمقی : به رنگ آبی مایل به خاکستری دیده می شود. در این نوع، رنگدانه ها در لایه های عمقی تر پوست قرار می گیرند و مقاومت به درمان نیز در این نوع بیشتر است.برای درمان لک های سطحی و عمیق باید از کرم های فاقد هیدروکینون استفاده کنید.
زمانی که از هیدروکینون استفاده می کنید دارای پوستی شفاف و زیبا می شوید ولی به محض قطع این نوع کرم ها، لک با شدت بیش از قبل روی صورت ظاهر می شود .
کرم گیاهی ضدلک هربکس
ما در اینجا شما را با کرم گیاهی ضدلک هربکس « فاقد هیدروکینون » آشنا می کنیم.
کرم گياهي ضد لك هربكس به دليل وجود عصاره هاي گياهي با مهار آنزیم تولید کننده این رنگ دانه ها، باعث کاهش تولید و پراکنده شدن رنگ دانه ها می‌شود که این اثر به از بین رفتن لک و روشن شدن پوست منجر می‌ شود.
عصاره گل خار مریم :عامل ايجاد لك و يا ملاسما افزايش و تجمع ملانين در پوست مي باشد كه گياه خارمريم با مهار آنزيم تيروزيناز(مسئول توليد ملانين) مانع از توليد بیش از حد ملانين مي شود و به از بين بردن لك هاي پوستي كمك مي نمايد.
هم چنين اين گياه به عنوان جاذب راديكال هاي آزاد ، پوست را در برابر اشعه هاي مضر نور خورشيد، محافظت مي كند.
عصاره گل پنيرك : مهم ترين ماده موثره گل های پنیرک موسیلاژ ( لعاب نباتی) است که در اثر تجزیه آن گالاکتوز، آرابینوز و گلوکز حاصل می شود و هم چنین اين گياه حاوي ويتامين هاي A, B & C مي باشد.
ويتامين C موجود در اين عصاره هم به از بين بردن راديكال هاي آزاد كمك كرده و پوست را در مقابل اشعه نور خورشيد محافظت مي كند.
روغن شترمرغ : روغن شترمرغ به علت دارا بودن اسیدهای چـرب ضروری امگا 3، 6 و 9 سلول هاي مرده پوست را از بين مي بـرد و پوست را جوان مي كند.
روش مصرف:
براي رسيدن به نتيجه مناسب، بهتر است روزانه 3 بار کرم گياهي ضد لك هربكس را روي پوست تميز و لک های صورت، دست و گـردن ماساژ داده تا کاملاً جذب شود.
پس از چهار ماه مصرف کرم را به دو بار در روز محدود نماييد. از این کرم در زیر آرایش نیز می توان استفاده نمود.
منبع: شرکت داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =