مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از سرمایه‌گذاری 3100 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای رفع محرومیت و اشتغال‌زایی در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بنیاد برکت، عارف نوروزی، ضمن اعلام این خبر، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و معاون توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور، بنیاد برکت تمرکز ویژه‌ای در بحث رفع محرومیت، توسعه‌ی اقتصادی، ایجاد و حفظ اشتغال در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در مناطق محروم، کم‌‌ترتوسعه‌یافته و روستایی کشور خواهد داشت. 

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم در زمینه‌ی ایجاد و حفظ اشتغال، توسعه‌ی کارآفرینی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بالغ بر 3100 میلیارد ریال (هر استان به‌طور میانگین 100 میلیارد ریال) از طریق اعطای تسهیلات، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

به گفته‌ی مدیرعامل بنیاد برکت، این بنیاد تاکنون برای اجرای 310 طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم کل سرمایه‌گذاری 56 هزار و 275 میلیارد ریال مشارکت کرده و زمینه‌ی ایجاد اشتغال برای بیش از 195 هزار نفر از مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور را فراهم کرده است. 

نوروزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای ادامه‌ی روند اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مناطق محروم، گفت: تفاهم‌نامه‌ی امضا شده زمینه‌ی توسعه‌ی اقدامات توانمندسازی اقتصادی فعلی بنیاد را فراهم می‌کند و امیدواریم با هم‌دلی و ورود همه‌ی دستگاه‌های مسئول، با تسریع روند اشتغال‌زایی در مناطق محروم کشور، گام مهمی در راستای تحقق فرمایشات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی برداریم. 

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    1 1
    وضعیت اشتغال از انفجار گذشته ...مسولیت هم که دارن پاس کاری میکنم ب هم