اولین خودروی ساخت ارومیه بزودی روانه بازار می شود

مدیرعامل شرکت آذرباتری ارومیه از تولید اولین خودرو در ارومیه در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کاظم مرتاض امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه با اعلام این مطلب گفت: با همکاری یک شرکت خارجی و با موتور میتسوبیشی ژاپن بزودی تولید خودروی وانت در ارومیه آغاز خواهد شد.

وی افزود: خودروهای وانت تولیدی در ارومیه تک کابین و ۲ کابین هستند که در مدل های تک و ۲ دیفرانسیل با بالاترین کیفیت ممکن تولید خواهد شد.

مدیرعامل آذرباتری ارومیه تصریح کرد: قرار است این خودروها ابتدا با مشارکت و سرمایه گذاری طرف مقابل و با آغاز تولید ۳۵ درصدی در سال اول آغاز و طی ۳ سال ۱۰۰ درصد قطعات در ارومیه تولید شود.

مرتاض گفت: طبق قرارداد منعقده، تولیدات این وانت که با نام "آذر" خواهد بود به کشورهای آذربایجان، افغانستان و عراق صادر شود.

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله آذرباتری در صنعت افزود: از ابتدای تولید این شرکت، توانسته ایم با بالاترین کیفیت ممکن به بازار رقابتی وارد شویم و میتوانیم ادعا کنیم تولیدات ما توان رقابت با محصولات برتر کره ای و شرق آسیا را دارد.

مدیرعامل آذرباتری ارومیه تصریح کرد: هم اکنون به نسبت به ۴ سال گذشته مقدار تولیدات افزایش یافته و نزدیک به یک میلیون باتری در سال تولید داریم که نزدیک به ۱۵۰هزار باتری به افغانستان و همچنین به کشورهای عراق صادر می کنیم و درحال مذاکره برای صادرات به تاجیکستان هم هستیم.

مرتاض به تولیدات نسل جدید شرکت هم اشاره و گفت: بزودی باتری های هیبریدی شرکت نیز به بازار عرضه خواهند شد که این تولیدات با هدف عرضه در کشورهای اروپای شرقی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ بدهی ای به کارکنان نداریم و خوشحالم که هدفم برای راضی نگه داشتن آنها انجام داده ام ضمن اینکه از ابتدا با خود عهد بسته ایم از نیروهای داخل استانی استفاده کنیم و با همت آنان پیشرفت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =