از وعده تعقیب طایفه احمدی‌نژاد توسط سخنگوی قوه قضاییه تا اعتراضات بی‌پرده مشایی/ پربازدیدهای ۸ مرداد

در ۸ مرداد، فرمایشات رهبر انقلاب درباره حج ابراهیمی و توصیه‌های ایشان به حجاج از اهمیت بسیاری برخوردار بود.

در سرویس سیاسی، فرمایشات رهبرانقلاب در صدر اخبار بود. ایشان فرمودند: رژیم‌آمریکا شرارت‌آمیزتر از جریان‌های‌ تروریستی‌ است. همچنین در این سرویس، اطلاعات تکان‌دهنده دادستان دیوان محاسبات از ۷ پرونده تخلف کلان احمدی‌نژاد بازدید زیادی داشت. گزارشی از  اعتراضات بی‌پرده مرد مرموز حلقه احمدی‌نژاد خوانندگان زیادی پیدا کرد و توضیحات صریح ظریف در باره اطلاع رهبرمعظم انقلاب از جزئیات مذاکرات برجام هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی، گزارشی درباره احضار مدیران اسنپ بازدید زیادی داشت. پس از آن، گزارشی از کاشت برنج در اطراف تهران با استفاده از فاضلاب پربازدید بود و خبر تاسف بار دیگری هم گفت میراث سه هزار ساله ایرانیان به یغما رفت.

در سرویس فرهنگی واکنش نادر طالب‌زاده به انتشار تصاویر خبرسازش در برنامه‌ای خارجی پربازدیدترین خبر روز بود. پس از آن، خبر تاسف باری اعلام کرد خواننده خونگرم بوشهری محمود جهان از دنیا رفت و صدای ماندگارش در ترانه های شیرین بندری را با خود برد. همچنین اظهارنظر جنجالی سحر قریشی درباره ژست روشنفکری برخی بازیگرها بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی خبر پربازدیدی اعلام کرد نجفی شهرداری تهران را پذیرفت. سخنگوی قوه قضاییه هم در نشست خبری مهم خود گفت: هرکسی از طایفه احمدی‌نژاد که خلاف‌کرده، تعقیب‌می‌شود! در این سرویس یادداشت برنده جایزه‌ بوکر برای مریم میرزاخانی هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل، پربازدیدترین خبر به حمله تند سمیر جعجع به سیدحسن نصرالله اختصاص داشت. پس از آن، پست توئیتری پل‌رایان درباره تصویب تحریم‌ها علیه سه کشور توجه‌ها را به خود جلب کرد و یک تحلیلگر سیاسی هم گفت: اختلاف میان ترامپ و وزارت خارجه آمریکا جدی است!

در سرویس طنز هم عکس یادگاری احمدی‌نژاد و بقایی و درخت بازدید زیادی در پی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    1 0
    قانون برای همه یکسان است هر خانواده و در هر زمان