برگزاری جلسه ساماندهی مراکز قالیشویی شهرستان خرم آباد

جلسه ساماندهی مراکز قالیشویی شهرستان خرم آباد با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد،نائب رییس اول اتاق اصناف لرستان،رییس نظارت و بازرسی اتاق اصناف ، رییس اتحادیه فرش دستباف و قالیشویی ها و همچنین مدیران واحدهای قالیشویی خرم آباد در سالن اجلاس اتاق اصناف لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ موسیوند رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد در این جلسه با اشاره به لزوم قانونمند شدن تردد خودروهای حمل فرش گفت با توجه به دستور دادستان محترم مبنی بر رسیدگی به فعالیت خودروهایی که با عنوان قالیشویی تردد میکنند از تاریخ ۱۳۹۶/۵/۲۰فعالیت این خودروها فقط با برچسب معتبر روی درب خودرو و ارائه کارت تردد، امکان پذیر است.

اسبکوه نائب رییس اول اتاق اصناف لرستان رعایت اخلاق و ادب نیرو های قالیشویی که وارد منازل میشوند را حائز اهمیت دانست و افزود قالیشویی ها باید از قانون تمکین نموده وبا بالا بردن کیفیت خدمات و جلب اعتماد مردم باعث رونق کسب کار خود خواهند شد.
 فروغی نسب رییس اتحادیه فرش دستباف و قالیشویی ها ضمن پاسخ به پرسشهای حاضرین در جلسه عنوان کرد با توجه به گزارشات دریافتی مبنی بر وجود دلالی در قالیشویی ها و ایجاد قالیشویی های قلابی که وجود خارجی ندارند همچنین چند فقره سرقت فرش با عنوان قالیشویی ، این اتحادیه درخواستی جهت ساماندهی مراکز قالیشویی و صدور کارت تردد غیر قابل جعل برای آنها به اتاق اصناف داده شد که با پیگیری های آقای مهندس راشدی و دستور دادستان محترم شهرستان و همچنین همکاری فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم آباد این امر محقق شد.
 فروغی افزود صدور کارت تردد فقط برای خودروهای قالیشویی دارای پروانه کسب صادر خواهد شد و هیچ هزینه ای برای آنها در بر نخواهد داشت.
رییس اتحادیه فرش دستباف و قالیشویی تعداد مراکز معتبر قالیشویی در خرم آباد را ۱۷واحد اعلام کرد و گفت صدور پروانه برای ۱۲ واحد دیگر در دست اقدام است.
 قوامی رییس نظارت و بازرسی اتاق اصناف لرستان از مردم خواست در زمان تحویل فرشهای خود به مامورین قالیشویی حتما به برچسب روی درب خودروی آنها توجه کرده و از آنها کارت تردد بخواهند.تا از بوجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =