معاون رئیس‌جمهور گفت: طیفی که در انتخابات ریاست‌جمهوری رأی نیاورد باید منتظر باشد ببیند رئیس‌جمهور در چارچوب خواسته‌های اکثریت چه کسانی را انتخاب می‌کند.

شهیندخت مولاوردی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که اصلاح طلبان از نوع چینش کابینه دولت دوازدهم اظهار نگرانی می کنند اگر انتظارات آنها برآورده نشود چه واکنشی نشان خواهند داد آیا همراهی خواهند کرد یا درگیر چالش و اصطکاک با دولت آینده خواهند شد ؟ گفت: این طور نیست که نگاه آنها کلا نادیده گرفته شود. تا آنجا که مطلع هستم تعاملات و رایزنی ها ادامه دارد، یعنی انشاءالله تا لحظه آخر هم ادامه خواهد داشت بنابراین ناامید نیستیم.

وی در پاسخ به این سئوال آیا سکوت اصولگرایان درباره چینش کابینه دولت آینده به آن خاطر است که حضور پررنگتری در دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم دارند و از این بابت خیال شان راحت است؟ اظهار کرد: بعید می دانم این باشد، طیفی که در انتخابات ریاست جمهوری رأی نیاورد باید منتظر باشد ببیند رئیس جمهور در چارچوب خواسته های اکثریت چه کسانی را انتخاب می کند. هرچند که نظر و رأی آن اقلیت هم محترم است، آقای رئیس جمهور چند بار اعلام کرد اداره جامعه براساس خواسته اکثریتی خواهد بود که رأی دادند و به برنامه های ایشان مهر تأیید زدند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که گفته می شود جایگاه دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی قرار است به معاونت حقوق شهروندی ارتقا پیدا کند، آیا این اتفاق تأثیری در نتیجه و خروجی کار دارد؟ یادآور شد: تبدیل جایگاه دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی به معاونت رئیس جمهور و عضویتش در کابینه به عنوان عضو هیأت دولت می تواند تحقق مشی را تسهیل کند و سرعت ببخشد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    0 0
    وزیر کشور وزیر اقتصاد وزیر ارتباطات وزیر اطلاعات وزیر دادگستری وزیر دفاع وزیر بهداشت..؛..همه اصولگرا هستند