آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه/ ٤ مدل خودروی تولیدایران در راه است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:پیش فروش کوییک از شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی جمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، با اشاره به اینکه قيمت نهایی برلیانس C30 حدود ٥٧.٥ ميليون تومان تعيين شده است، گفت:در پی تبليغات انجام شده تقاضاهای زيادی برای اين خودرو مطرح شده در اين راستا از واحد توليد تقاضا كرده ام كه به گونه ای عمل كنند كه پاسخگوی تقاضا باشند و شاهد تشكيل صف برای اين محصول مانند ساير محصولات نباشيم.

آغاز پيش فروش كوييك از شهريورماه

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: اين خودرو آبان ماه وارد بازار می شود و مطالعات در زمینه قیمت گذاری در حال انجام است به طوری كه هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعی اعلام می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند.

خروج پرايد از چرخه توليد قبل از موعد مقرر

وی در ادامه درباره مسائل مطرح شده در زمینه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره قیمت پراید، گفت:به رغم میل باطنی خودم به دليل اينكه پرايد متعلق به اقشار كم درآمد است و بخشی از درآمد خانوارهاي ايراني را تامين می كند، قصد دارم به صورت خودجوش و پيش از اينكه زمان اجرای استانداردهای اجباری ٨٣ گانه در تاريخ اول دي ماه ٩٧ برسد، اين خودرو را از بازار خارج كنيم.

جمالی درباره نگرانی مردم نسبت به جايگزينی پرايد با يك محصول ديگر اظهار كرد: در گروه سايپا مطالعات خوبي انجام شده و محصولاتی طراحي شده تا بتواند پاسخگوی نياز اين اقشار باشد.

همكاري با رنو فعلا ادامه دارد مديرعامل گروه سايپا در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعيت قرارداد رنو خاطرنشان كرد:قرارداد جديد رنو ارتباطی به سايپا ندارد، البته تا زمانی كه محصولات ال ٩٠ و بی ٩٠ توليد شود همكاری ما با رنو ادامه دارد.

وی با بيان اينكه اگر رنو از شركای خوب ما است و اگر بتواند شرايط ما را بپذيرد همكاری ما در آينده با اين خودروساز ادامه پيدا خواهد كرد، تاكيد كرد:صادرات ٣٠ درصدی، داخلی سازي ٧٠ درصدی از جمله شروط ما است.

جمالي در پاسخ به سوالی درباره افزايش سهم چينی ها در خودروهای سايپا، تصريح كرد:با پلت فرم جديدی (SP0)كه در گروه خودروسازی سايپا طراحی شده و قول دادم كه محصول آن تا پايان سال عرضه شود، خواهيم ديد كه ما خودروسازی هستيم كه اصل كارمان بر مبنای اقتصاد مقاومتی است.

مديرعامل سايپا با بيان اينكه خودروسازی هستيم كه می توانيم  محصول توليد و به بازار عرضه كنيم، اظهار كرد: اين خودرو كه اوايل اسفند ماه معرفی می شود، كاملا ايرانی بوده و همه سلايق را تامين خواهد كرد.

به گفته او بر روی اين مگا پلت فرم ساليانه حداقل دو خودرو طراحی می شود كه از افتخارات صنعت خودرو خواهد بود.

جمالی ادامه داد:٤ مدل خودرو بر روی اين پلت فرم توليد می شود كه در حوزه های قيمتی متفاوت خواهد بود اما با توجه به كيفيت و همچنين به دليل اينكه غرور ملی خودروساز كشور را پاس می دارد،می تواند آينده خوبی را برای صنعت خودرو كشور رقم بزند.
حمايت از توليد پلت فرم ملی ادامه می يابد

وی درباره سرنوشت پروژه هاس سايپا در دولت دوازدهم در صورت تغييرات در كابينه، خاطرنشان كرد:ما يك بنگاه مستقل خصوصی هستيم و فعاليت هايمان مورد حمايت دولت بوده به گونه ای كه بسياری از دولتمردان و مركز تحقيقات ما بازديد كردند و  با توجه به اينكه توليد اين حمايت ادامه خواهد داشت.


نيسان تا حدودی شرايط سايپا را پذيرفته است

جمالي با اشاره به اينكه مذاكرات با نيسان ادامه دارد، تاكيد كرد:شرايط را اعلام كرديم و نيسان تا حدودی اين شرايط را پذيرفته و اميدواريم كه زودتر به نتيجه برسد.

مديرعامل گروه سايپا در پاسخ به سوالی درباره دليل بسته بودن نماد سايپا گفت: ما مجمع خوبي برگزار كرديم و طي كمتر از دوسال انقلابی در ترازنامه و صورت های سود و زيان خود ايجاد كرد، اكنون هم از نظر من نماد سايپا بايد باز می شد. 

 

3535

کد خبر 695004

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    4 41
    درود به شرفتان ای مردان بی ادعا که با دست خالی و علی رغم تهدیدات دشمن چرخه صنعت کشور را به گردش در آورده و به ملت ایران رفاه و آسایش هدیه می کنید. دشمنان و دنیا بدانند که ما هم می توانیم
    • علی RO ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
      1 1
      سایپا این جمله ما میتوانیم و واقعا داره هم صرفش میکنه هم نحوش میکنه.
    • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
      6 0
      اگه اون تیکه چرخه صنعتو فاکتور بگیریم به نظر میرسه متنت بیشتر برای شهدا باشه تا سایپا شایدم برای شهدای سایپا اینو نوشتی
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    39 2
    جیگرم برای ایشون کباب شد که میخوان علیرغم میل باطنی، پراید رو از تولید خارج کنن. واقعاً با این همه حرصی که می‌خورید و زحمتی که می‌کشید، نونی که درمیارید 100 حلاله. ما هم از سر لطف شما با پراید فهمیدیم اصلاً ماشین چیه. تو رو خدا از تولید خارجش نکنید، التماس می‌کنیم...
  • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    0 0
    ایا با توجه به بالا بودن سهم ایران در تولید الاینده های محیط زیست و تغییر رویه شرکت های جهانی خودورسازی به حرکت تدریجی ظرف چند سال آتی به سمت خودروهای غیر الاینده پاک و با سوخت پیل الکتریکی منطقی است که کشور را محل رقابت تولید خودروهای ربدون تقاضا و مشتری خودرو سازهای فرانسوی چینی کره ای و تا حدی ژاپنی کنیم؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    من درنمایندگی اطلس خودرو ماشین اسپورتیج تحویل ۴ماهه ثبت نام کرده بودم که بعداز ۱۳ ماه موفق شدم با کلی تماس تلفنی ومطالبات مربوط به سود سپرده را با کلی مراجعه ومشاجره لفظی دریافت کنم .وبه اسم اطلس خودرو آلرژی گرفتم.سالی که نکوست از بهارش پیداست.قدر مسلم وقتی نحوه فروش اینطوری باشد ، خدمات پس از فروش چی خواهد شد.البته این مشکلات مسبب اش سارمان حمایت از مصرف کننده است که قدرت اجرائی ندارد.قراردادفروش نمایندگی خودروهای خارجی مثل اطلس خودرو وآسان خودررو ، از متن قرارداد ترکمن چای بدتر است.
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    بالاخره داریم ثمره برجام و میبینم یعنی؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    خب الان رنو بیاد بعد تحریم ها از طرف آمریکا بیشتر شده داستان چیه؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    امیدوارم با این روند که ماشین های جدید داره تولید می شه این ماشین داغونای داخلی از مدار تولید خارج شن
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    با این روند باید حتما یک سری ماشین ها از دور خارج شن چون اینطوری دوباره تراکم ماشین و ترافیک بیشتر میشه
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    آخه توی اروپا که از ایتالیا گرفته تا آلمان و انگلیس ماشین های با کیفیت تر میسازند کدوم کشور میاد اتومبیل ساخت فرانسه بخره؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    تو زمونه ای که چینی ها میان شاسی رو از یه جا میگیرن، طراحی رو میدن به ایتالیاییا، موتورو از ژاپن میگیرن، ایمنی رو با کمک اینگلیسیا ارتقا میدن و هر روز یه ماشین تولید میکنن.
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    ما هنوز داریم منت این خودروسازای درجه سه فرانسوی میکشیم.
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    حمایت از تولید کنندگان خوب انحصاری کردن تولید کنندگان خیلی بد
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    این تولید ملی همیشه بهونه ایی بوده برای خالی کردن جیب مردم بی پناه.
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    ما چرا به اینا هی اعتماد می کنیم؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    ای بابا چرا اینا هی؟ چرا تلاش نمی کنیم با هوندا یا تویوتا قرارداد ببندیم؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
    0 0
    طراحی رنو خوب نیست واقعا اینا چیه طراحی میکنه الان چینیا و کره ایا هم طراحی های قابل قبولی دارن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین