شهرداری جنوب غرب تهران اعلام کرد تعدادی از بوستان‌های محله‌ای در منطقه ۱۰ افتتاح شده و تعدادی دیگر نیز به زودی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلابن، کمترین سرانه فضای سبز پایتخت، گریبان شهروندان در منطقه 10 تهران را گرفته است. شهرداری این منطقه اعلام کرده با افزایش بوستانهای محله ای قصد دارد سرانه فضای سبز این منطقه را افزایش دهد.
در این رابطه شهردار منطقه 10 تهران از بهره برداری 9 بوستانک تازه تاسیس در منطقه و همچنین افتتاح 2 بوستان در آینده نزدیک خبر داد.
عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به به روند فعالیت برای توسعه فضای های سبز گفت: همزمان با اجرای عملیات ساماندهی خیابان رنجبر 6 بوستانک در نقاط بی دفاع شهری در این معبر اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت همچنین در خیابان شهید چراغی، خیابان زنجان جنوبی و خیابان مرتضوی نیز 3 بوستانک احداث شده که با رضایت شهروندان همراه است.
او گفت: عملیات اجرایی بوستان برادران شهید بیات واقع در ورودی خیابان مالک اشتر به بزرگراه یادگار امام(ره) و بوستان شهدای زینبیه واقع در خیابان مالک اشتر با نصب ست های ورزشی و بازی کودکان، احداث فضای سبز، سرویس های بهداشتی، کف پوش، پیاده رو و ... برای تردد توان یابان و امکانات ویژه دیگر در مراحل پایانی است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    0 0
    به به عالیه