۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
رکوردشکنی تازه «بازی تاج و تخت»

قسمت پایانی فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» با جذب بیش از ۱۲ میلیون نفر بیننده تلویزیونی رکورد زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه اچ‌بی‌او دوشنبه ۶ شهریور اعلام کرد که با در نظر گرفتن مخاطبان سریال در نرم‌افزار و سرویس استریم این شبکه، تعداد تماشاگران قسمت پایانی فصل هفتم به ۱۶ میلیون و یکصد هزار نفر رسیده است.

«بازی تاج و تخت»‌ مدت زمانی است که عنوان محبوب‌ترین سریال تلویزیونی را در اختیار دارد و در این فصل باز هم رکورد تعداد تماشاگران را افزایش داد.

تعداد تماشاگران قسمت پایانی فصل هفتم که یکشنبه ۵ شهریور پخش شد، نسبت به میزان تماشاگران قسمت پایانی فصل ششم رشد ۳۶ درصدی داشت و از تعداد تماشاگران قسمت اول فصل هفتم نیز ۱۹ درصد بیشتر بود. قسمت اول فصل هفتم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار بیننده تلویزیونی داشت.

البته همانند همیشه بسیاری از هواداران سریال در روز انتشار به تماشای آن نمی‌نشینند، به همین دلیل به مرور تعداد تماشاگران قسمت هفتم نیز بیشتر از این خواهد شد. چنانچه میانگین تماشاگران هر قسمت از فصل هفتم سریال بیش از ۳۰ میلیون نفر است که تقریبا ۸ میلیون نفر بیش‌تر از میانگین تماشاگران فصل ششم سریال است.

به نظر می‌رسد که جنجال‌های ناشی از هک شدن سرورهای شبکه اچ‌بی‌او و البته انتشار خبری درباره ساخت سریالی درباره طرفداران برده‌داری در آمریکا بر خلاف انتظار به گونه‌ای باعث رونق بیشتر بازار محصولات این شبکه شده است.

در این میان خبر بد برای هواداران «بازی تاج و تخت» این است که فصل آخر سریال تا حداقل تا سال ۲۰۱۹ به دست مخاطبان نمی‌رسد.

شبکه اچ‌بی‌او در حال حاضر مشغول آماده سازی مقدمات ساخت سریالی است که داستان آن پیش از رویدادهای «بازی تاج و تخت» شکل می‌گیرد.

منبع: نیویورک تایمز/ ۲۸ اوت

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =