۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

مهر نوشت: کارگردان «کله سرخ» با بیان اینکه این فیلم در آبان ماه اکران می‌شود، عنوان کرد که پخش جهانی فیلمش به یک شرکت فرانسوی رسیده است.

کریم لک‌زاده، کارگردان سینما، درباره زمان اکران فیلم سینمایی «کله سرخ» گفت: «برای اکران این فیلم با گروه سینمایی هنر و تجربه قرارداد بسته‌ایم و قرار است در آبان ماه به نمایش دربیاید و با توجه به اینکه در آن هنگام، ماه محرم را پشت سر گذاشته‌ایم، زمان خوبی برای نمایش این اثر است. ضمن اینکه در آبان دانشگاه‌ها باز هستند و حتی دانشجویانی که خانه‌شان در شهرستان و محل تحصیلشان در تهران است، می‌توانند به تماشای «کله سرخ» بنشینند.»

او افزود: «باید بپذیریم که در تهران میزان افرادی که به سینما می‌روند، بیشتر از شهرستان‌ها است و همچنین قشر خاصی از جامعه به تماشای فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه می‌نشینند. یکی دیگر از نکاتی که باعث شد در این زمان فیلم را به نمایش بگذاریم این است که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر نیست، زیرا در آن زمان فروش آثار افت می‌کند.»

لک‌زاده درباره پخش جهانی فیلمش نیز توضیح داد: «با یک شرکت فرانسوی به نام اِستوریا قرارداد بسته‌ایم که یک برنامه درازمدت برای پخش دارد که حضورهای جهانی، فروش به شبکه‌های تلویزیونی مختلف و نمایش در سینماهای خودشان از اولویت‌های این شرکت پخش است.»

کارگردان فیلم «قیچی» در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: «چندی پیش فیلمنامه فیلم کوتاهی با عنوان «گرسنگان» را به انجمن سینمای جوانان ایران ارایه کردم اما این فیلمنامه از سوی آنها رد شد. با این وجود من از انجمن گلایه‌ای ندارم و به افراد و مدیران جدید این انجمن خوش‌بین هستم.»

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =