ایرنا نوشت: رئیس دفتر ویژه ترامپ می گوید، رئیس جمهوری آمریکا تنها کسی نیست که معتقد است توافقنامه هسته ای در راستای منافع ملی این کشور نبوده و نیست.

جان کلی در نشست خبری کاخ سفید مدعی شد، واشنگتن در منطقه خلیج فارس متحدان بسیار نیرومند و پابرجایی دارد.

وی تاکید کرد: استراتژی مورد نظر ترامپ در رابطه با ایران بر روابط خوب واشنگتن با متحدان خود در خلیج فارس و پایگاه های دریایی و زمینی مستحکم آمریکا در منطقه متکی است که به کمک آن می تواند با اقدامات هر کشوری در این منطقه مقابله کند.

رئیس دفتر ترامپ در پاسخ به این سوال که ترامپ چه استراتژی خاصی برای برخورد با آنچه که اقدامات ایران در منطقه نامیده شد در نظر دارد؟ گفت: ما با اتکا به روابط خوبی که با شرکای نیرومند خود در منطقه داشتیم، تا کنون موفق به شکست داعش و بیرون راندن نیروهای این تشکیلات از عراق شده ایم.

کلی افزود: استراتژی برتر ترامپ و کاخ سفید علاوه بر دوستی و شراکت همین متحدان منطقه ای خود بر پایگاه های مستحکمی که آمریکا چه از نظر زمینی و چه دریایی در این منطقه دارد، متکی است و می تواند با هرگونه اقدام سوئی از طرف هر کشوری در این منطقه مقابله کند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    به قول وزیر المانی گروهی در امریکا شیوه زور در پیش گرفتند مثل هیتلر و دوبریهاش برای متلاشی شدن تکیه بر زوره و امریکا هم از درون و هم از برون متلاشی داره می شه بسیجی شدین مبارکه بسیجی بمونین بسیجی موندن مستلزم استقامت و هدف عالیه نقل مضمون ما هر روز قوی تر شدیم دشمن هر روز ضعیف تر زمانی بود که تمام وجودم سرشار از شادیه نابودی داعش و چلوگیری از فروپاشی منطقه که نامردها ما را شکست سختی دادن و کشور بی صاحب هر کی به هر کی این طوریه دیگه کربلا هم رفتیم مجنونم لیلایی حرم تو رویایی تو نفس زهرایی آقایی باز هوای کربلا غم آشنای کربلا شب زنده داری قرآن و عشق و جنون و مدافعان حرم و ... یه دفعه همه ذهنیات متلاشی کردن ولی خدا هر چی بخواهد همون می شه ملاقات حضرت زهرا سلام الله علیها آرزوی همه علاقه مندان و
  • شمس تبریزی A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 0
    در راستای منافع ایران هم نیست با این تفاوت که آمریکا اصلا حقی در برجام نداره که اومده مذاکره کرده. مسیحی ها بمب اتمی دارن. گاو پرستها هم بمب اتمی دارن. سنی ها هم بمب اتمی دارن. یهودی ها هم بمب اتمی دارن. کمونیستها هم بمب اتمی دارن. چه جوریه که شیعه نباید بمب اتمی داشته باشه؟ بمب اتمی برای همه خوبه اما برای شیعیان اخه؟ تف به انصاف دنیا بیاد که نمادش این سازمان ملل و آژانسه. باید جفتشون رو جر داد و توی سطل خاکروبه ریخت