ایسنا نوشت: معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران و برجام گفت که موضع ترامپ در قبال توافق هسته‌ای به شدت دردسرساز است.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت: اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تردیدهایی را مطرح کرد که زمان امضای یک توافق بین‌المللی بر سر برنامه هسته‌ای حل‌وفصل شده بود، بسیار دردسر ساز است.

ریابکوف تاکید کرد: روسیه اکنون اصلی‌ترین وظیفه خود را جلوگیری از نابودی توافق هسته‌ای با ایران می‌داند و از تمام طرف‌ها می‌خواهد تا به تعهدات خود پایبند بمانند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش در سخنان خصمانه خود علیه کشورمان، ایران را اصلی‌ترین حامی تروریسم خواند و گفت که سپاه پاسیداران انقلاب اسلامی را به دلیل حمایت از تروریسم تحریم می‌کند. وی همچنین گفت که پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید نمی‌کند و نخواهد کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716745

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 0
    تنها راه مبارزه با او اینه که مسیر ارتباط اروپا با روسیه و چین را هموار کنید تا اروپا از این باور جنگ دوم جهانی که برای مقاومت در برابر شرق باید دست به دامن غرب بشه دست برداره.