پانا نوشت: با رضایت خانواده اعضای بدن آرش واحدی زاده دانش آموز ساکن روستای تل خسرو از توابع یاسوج که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.

پدرآرش واحدی زاده گفت: با توجه به اینکه فرزندم امانتی برگردنم بود بسیار خوشحال هستم که اعضای بدنش را برای بخشش ادامه زندگی به دیگران اهدا کنم.

وی گفت: آرش پاره جانم بود و با از دست دادنش بسیار غمگین شدیم اما آنچه قلب مرا راضی کرده رضایت بندگان نیازمند خداست.

پدر آرش گفت: وی کلاس اول ابتدایی بود که در خانه دچار برق گرفتگی وپس از آن دچار مرگ مغزی شد.

رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 2 کلیه، کبد و2 قرنیه مرحوم آرش واحدی زاده در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از بدنش جدا و با رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.

ساسان عباسی گفت: این مورد پانزدهمین اهدا عضو در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پی اقدام خداپسندانه خانواده دانش آموز آرش واحدی زاده دانش آموز پایه اول ابتدایی دبستان شهید صولتیان پور تل خسرو تسلیت وتشکری بدین شرح صادر کرد:

بسم الرحمن الرحیم

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پی اقدام خداپسندانه خانواده واحدی زاده پیام تسلیتی صادر کرد:

((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))

(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)

(سوره مائده آیه 32)

خانواده محترم واحدی زاده

در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند. بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد.

خانواده محترم واحدی زاده با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن دانش آموزعزیز فرزند دلبندمان آرش واحدی زاده را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

از دست دادن دانش آموز عزیز غمی جانکاه برای خانواده محترم و بستگان -همکاران و دانش آموزان،بویژه مردم بویراحمد خاصه(مردم شریف تل خسرو وبه ویژه همکاران گرامی ودانش آموزان عزیزم در دبستان شهید صولتیان پور تل خسرو)است.

با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم واحدی زاده تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =