ایسنا به نقل از دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از بازدید هیاتی از قطعه‌سازان داخلی از خطوط تولید پژو و رنو در فرانسه و توافق با این شرکتها برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خبر داد.

آرش محبی‌نژاد گفت: هیاتی از قطعه‌سازان ایرانی اخیرا به فرانسه سفر کرده و در راستای گسترش همکاری‌ها با خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی مذاکره کردند.

وی با بیان اینکه در این سفر از خطوط تولید پژو و رنو به عنوان دو خودروساز مطرح و اصلی فرانسه بازدید شد، خاطرنشان کرد:‌ در این بازدید مذاکراتی نیز با مدیران ارشد این شرکتها صورت گرفته و توافقاتی در راستای داخلی‌سازی محصولات این شرکتها در ایران حاصل شد.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور ادامه داد: همچنین از مرکز تحقیقات خودرو و مرکز تست صنایع خودروسازی فرانسه و چند شرکت قطعه‌سازی برتر این کشور نیز بازدید و با مسوولان این شرکتها مذاکره شد.

وی افزود: در این مذاکرات مقرر شد اقدامات لازم در راستای سرمایه‌گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی به ایران از سوی خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی صورت گیرد.

محبی‌نژاد با بیان اینکه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی توجه ویژه‌ای به صنعت خودرو و قطعه ایران دارند، تصریح کرد: خوشبختانه خودروسازان و قطعه‌سازان فرانسوی استفاده مناسبی از شرایط پسابرجام داشته و حضور پررنگی در صنعت خودروی ایران داشته‌اند.

35223

کد خبر 721375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    5 0
    کاش نحوه قیمت گذاری رو اعلام میکردن . الان تولید این ماشین در داخل چه سودی به لحاظ قیمتی برای مردم داره ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    4 0
    این قیمت خودرو است بر روی آن مالیات و هزار کوفت دیگه اضافه می شود همان 120 می شود خیالتان راحت سودی به مردم نمی دهند
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    2 0
    اولا که قیمت ارز همون موقع هم بالای سه هزار تومن بود ثانیاً بر فرض که درست باشه پس وقتی قیمت جهانی این ماشین زیر 70 میلیونه ایشون چطوری میخوان؟ و از جیب چه کسی میخوان ماشینی که براشون 99 میلیون درمیاد رو به قیمت زیر 70 میلیون صادر کنن؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    پژو 2008 با موتور تنفس طبیعی با آپشن های مختلف بین 17تا19هزار یورو قیمت داره. تعرفه واردات قطعه و مالیات و هزینه شماره گذاری و ... رو هم در نظر بگیرین
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    3 0
    ایرانخودوری مونتاژ کار دلیلی برای انجصار نداره.وارادات ماشین روئ با تعرفه صفر ازاد کنید
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    2 0
    ایرانخودرو حداکثر دو سه هزارتا با قیمت قبلی و با کلی تاخیر به ملت تحویل میده بعدشم گرونش میکنه شگرد همشون همینه
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    2 0
    گرانی ماشینی که خودشون تولید میکنن رو دلیل قیمت نامتعارف خودروی دیگر میدونند؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    4 0
    گرونتر از پژو ساخت فرانسه
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    واقعا چقدر تحلیل مهندسی بایستی در اعضای هییت مدیره و سیاستهای دنباله روی خودوهای وارداتی وگفتارهای غیر تخصصی تجدید نظر شود این چه روش فروش ناکارامدی بود
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    لطفاً بفرمائید تفاوت قیمت 22 میلیون تومانی تولید ایران با تولید فرانسه چیست و جهت حفظ آبروی خودروساز خودمختار ایرانی سایتهای خارجی که قیمت این خودرو را با درنظر گرفتن مالیات اعلام میکنند هم فیلتر نمائید.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
      0 0
      علت اختلاف فاحش قیمت با قیمت جهانی: در ممالک توسعه یافته منطق برنامه ریزیهای صنایع و اقتصاد بر مبنای حمایت از مصرف کننده است. ولیکن در کشورهای روبه توسعه جهت کنترل درآمد و اشتغال مبنای برنامه ریزی تولید شغل و کنترل تورم هست، لذا متاسفانه مصرف کننده مجبوره بهای تولید شغل رو بپردازه. به همین دلیل در این کشورها محصولات خارجی برای حمایت از تولید داخلی با قیمت بالاتری فروخته میشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    تعرفه گمرگ صد درصدي خودرو وارادتي حذف كنند . ببينيم اختلاف قيمت با رقبا چقدر ميشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    اگه خودرو توليد داخله قيمتش نبايد از 50 محصول مشابه وارداتي بيشتر بشه
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    بهترین کار تحریم نخریدن این خودرو توسط مردم است .خلایق هرچه لایق
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 1
    علت گرانی خودرو در ایران را بارها علاقمندان به آبادانی کشور گفته اند ولی کو گوش شنوا
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    بهترین کار بستن در این کارخانه ها و واردات خودرو ارزان ،کم مصرف ،زیبا و.... با تعرفه پایین است
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    حداقل مزد یک ساعت کارگر در فرانسه 42000 تومان ولی خودرو تولید فرانسه ارزان تر از مشابه ایرانی
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    ایران خودرو تولید کننده نیست و هیچ وقت هم نبوده است بلکه فقط یک سرهم کننده است
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 1
    از کیفیت مطلوبی بهره مند است. مشکل اساسی در صنعت خودرو تاکید بر پایین نگه داشتن قیمت خودرو از یک سو و تعرفه بالای واردات از سوی دیگر است که انگیزه رقابت را از بین برده است. اگر از انصاف نگذریم نسبت قیمت بسیاری از محصولات ایران خودرو مانند سمند و دنا و اچ سی کراس به کیفیتشان نسبت مناسبی است.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    لطفا مقایسه قیمت داخلی و جهانی رو برای سایر خودروهای وارداتی هم انجام بدید تا ای موارد شفاف تر بشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    مردم میخرن. وقتی حق انتخاب نباشه و چشم و هم چشمی تو جامعه باشه و هرکی نخره ضدانقلاب بشه مردم مجبورن.هر وقت مردم یکدست شدن واسه مبارزه با سودجویی تولیدکننده ها اونوقت میفهمن با این مردم نباید بازی کرد
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا گیر دادن به فرانسه؟ چرا یک خط تولید ب ام دبیلیو یا بنز راه اندازی نمیکنن تا ملت بدبخت از همه چیز محروم معنی ماشین را بفهمد؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    خودرو وارداتی اگه ۱۳۰ تومان باشه بازم خیلی ارزون تر از ۹۹ تومان شماست چون او ن مبلغ قابل ملاحضه ای تعرفه گمرکی مالیات وغیره اضافه میشه بعد میشه ۱۳۰ تومان شما هم تعرفه گمرکی پرداخت میکنید ؟ ببخشید شاید اشتباه گفتم تعرفه گمرکی رو هم شما از مردم دریافت میکنید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    آنهایی که این خودرو و امثال آن را با این قیمتها میخرند دلالانی هستند که همکاسه ی خودروسازهایند و برای بازارگرمی و کسب سود این کار را میکنند وگرنه مردم عادی که حساب و کتاب سرشان میشود هرچند ممکن است در هشتاد میلیون نفر چند صد نفر هم فریب بخورند
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    پراید یورو چنده ؟ اگر تولید داخل استاندارد های لازم را داشت نیازی به واردات خودرو نبود .
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا قیمت دو برابر است. اگر ما نخواهیم مدیران خدمت گزار مردم داشته باشیم چه کار باید بکنیم.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    2 0
    چرا فقط فرانسه چرا دولت با شرکتهای آلمانی برای ماشینهای باکیفیت وارد مذاکره نمیشه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    واقغا تواین مملکت با وجود کلی نهاد و سازمان تعزیرات ، سازمان حمایت از مصرف کننده گان ، بازرسی ، شورای عالی قیمت گذاری و...... کسی هست که جواب این همه دزدی و تاراج پول مردم و قیمت های نجومی و کیفیت بسیار پایین که این دو به ظاهر خودرو ساز از مردم میگیرند را جواب بده اخر به چه قیمتی از انها دفاع میکنید و شاید هم بترسید کسی هست در این مملکت جواب بدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    این خودرویی رو که می بینیم تنها چیزیش که ایرانیه و از ایران خودروست اون شماره گذاری 508 هستش
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    اتفاقا برای خودرو سازها میصرفه دیگه شما حسابش را بکنید محصول وارداتی را حداق 50 درصد بالاتر به مردم بدبخت ما عرضه می کنند دیگر لزومی به تولید نیست واقعا براشون می صرفه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    خودروسازها پشت یه سپر انسانی حدودا 4000 نفری که کارمنداش و قطعه سازها باشن قرار گرفتن و دارن سر 80 میلیون کلاه میزارن مثل آبخوردن. حالا به هر وسیله ای. جالبه که خودشون هم در ثبت نام خودروهایی که حاشیه بازار دارن رقابت میکنن. مثل روز روشنه