بیست و سومین گردهمایی بزرگ مطبوعات کشور آغاز شد

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از صبح امروز پنجم آبان ماه کار خود را در مصلی امام خمینی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درهای مصلی امام خمینی(ره) تهران برای حضور عموم علاقه‌مندان به رسانه‌ و مطبوعات در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ساعتی پیش گشوده شد.

در نمایشگاه بیست و سوم که 120 غرفه آن به دست خود رسانه‌ها ساخته و 430 غرفه نیز به صورت پیش ساخته از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه تحویل رسانه‌ها شده‌ است، 600 رسانه حضور خواهند داشت که در 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع جانمایی شده‌اند.

در این دوره علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی، بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود 1000 مترمربع در نمایشگاه حضور دارند. برگزارکنندگان این دوره نمایشگاه برای جمعیت جوانان هلال احمر هم با عنوان پایگاه سلامت، غرفه در نظر گرفته‌اند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

افتتاحیه نمایشگاه بیست و سوم هم روز شنبه ششم آبان با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از امروز تا ۱۲ آبان ماه ‌همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، آماده پذیرایی از عموم مردم و علاقه‌مندان به رسانه‌هاست.  

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =