در پربازدیدترین اخبار ۶ آذر، ماجرای دادگاه احمدی‌نژاد و اطرافیان او از جمله سعید مرتضوی پربازدیدترین مطالب بود.

در سرویس سیاسی، گزارشی درباره به دادگاه کشاندن احمدی‌نژاد و این که آیا این کار تصمیمی درست یا عجولانه است بازدید زیادی داشت. نقل قولی از رفیقدوست هم پربازدید بود که گفت: به زودی خدمت احمدی‌نژاد خواهند رسید! در این سرویس محبوب‌ترین شخصیت نظامی از نگاه مردم ایران هم معرفی شد.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین مطلب به نقل قول قاسمی اختصاص داشت که گفت: بانک مرکزی تعهد بازپرداخت اصل پول مردم را ندارد. همچنین خبری درباره بازگشت رونق به بازار معاملات مسکن هم پربازدید بود. در این سرویس واقعیاتی درباره وام ۱۱۰میلیونی مسکن هم پربازدیدتر از سایر مطالب بود.

در سرویس فرهنگی دفاع کوین کاستنر از بازیگر مقابلش در فیلم «بادیگارد» پربازدید بود. پس از آن، نقد وزیر فرهنگ به برگزاری برنامه‌های موهن نهم ربیع بازدید زیادی داشت و نقل قولی از بازیگر «بارکد» هم پربازدید بود که گفت: نقشی که بازی کردم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.

در سرویس اجتماعی، ۱۰ دروغ درباره زلزله کرمانشاه که حاشیه‌ها را به متن آورد بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبر رسید مرتضوی به ۲ سال حبس قطعی محکوم شد و این خبر هم پربازدید بود. در این سرویس، کارنامه احمدی‌نژاد از مقابله با رهبری و اهانت به مراجع تا جابجایی بودجه‌ها و بوسه بر گونه‌های مادر چاوز  هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، ترکیه عزای عمومی اعلام کرد. در این سرویس گزارش نشنال اینترست هم پربازدید بود که نوشت: رویارویی تهران و ریاض، کربلایی دیگر است! همچنین خبر حمله با خودرو به عابران پیاده در آلمان هم بازدید زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =