دیدار جنجالی شهرداری ارومیه و پیکان در لیگ برتر والیبال نیمه تمام ماند و ناظران و داوران بازی را پایان یافته عنوان کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دیدار تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران از هفته دهم لیگ برتر والیبال به‌دلیل اعتراض سرمربی تیم شهرداری ارومیه به تصمیم داوران، جنجال هواداران و اعتراضات سعید معروف کاپیتان پیکان به داور نیمه تمام باقی ماند.

در این دیدار حساس که در حضور بیش از ۵۵۰۰ تماشاگر در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه برگزار شد در اواسط ست پنجم و در پی تصمیم جنجالی داور مسابقه مبنی بر تکرار سرویس و اعتراضات سعید معروف و تیم پیکان به پرتاب اشیاء از سوی هواداران و اعتراض ساسان خداپرست سرمربی شهرداری ارومیه به تصمیم داور و بیرون کشیدن تیم نیمه تمام ماند.

در این صحنه از بازی سرمربی شهرداری حتی بعد از صحبت های ناظرین حاضر به بازگرداندن تیم به زمین نشد.

ناظران: اشتباه از داور بود

با نیمه تمام ماندن دیدار جنجالی شهرداری ارومیه و پیکان، ناظرین این دیدار، تصمیم سرمربی میزبان را عامل ناتمام ماندن بازی عنوان کردند.

خلیل یگانه‌مجد ناظر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد ناتمام ماندن دیدار گفت: اتفاق خاصی در بازی رخ نداد و لحظاتی دیدار بخاطر پرتاب اشیا متوقف شد که بعد از بهبود وضعیت بازی ادامه پیدا کرد که در نهایت با تصمیم داور مبنی بر تکرار سرویس، با اعتراض کادر فنی شهرداری ارومیه، در نهایت این اتفاقات رخ داد.
وی اضافه کرد: سرمربی شهرداری اصرار داشت که داور تصمیمش را به نفع این تیم تغییر دهد و بعد از ۱۵ دقیقه صحبت هایی را با داور و سرمربی شهرداری داشتیم که داور تصمیم خود را قطعی و سرمربی ارومیه نیز حاضر به بازگشت به ادامه بازی نشد.
ناظر سازمان لیگ خاطر نشان کرد: در باقی صحنه های بازی هیچ صحنه خاصی وجود نداشت و من هیچ شعاری نیز علیه بازیکنان یا داور نشنیدم.
یگانه‌مجد گفت: من تصمیم داور را اشتباه می دانم ولی نمی توانم تصمیمش را تغییر دهد، با این حال حاضر بودیم بازی ادامه پیدا کند که متاسفانه سرمربی ارومیه حاضر نشد بازی ادامه یابد.
وی افزود: با ترک بازی مطابق با قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

محمد حسن خوشدل ناظر داوری این دیدار با انتقاد از مسئولین و مربیان تیم ها مبنی بر قوانین جدید والیبال گفت: تیم ها متاسفانه قوانین و تصمیمات جدید والیبال آگاه نیستند و در این بازی نیز شاهد این قضیه بودیم.
خوشدل گفت: حتی با فرض اشتباه داور، ما بعنوان ناظر گزارش می کنیم و کمیته داوران بررسی می کند ولی متاسفانه مسئولین تیم ها فکر می کنند ما می توانیم در تصمیم داور تغییر ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: خالصانه می گویم من هیچ اتفاق خاصی در تصمیم آرایش زمین ندیدم ولی با توجه به برخی پرتاب های سکه از سوی هواداران داور می توانست بازی را متوقف کند.
خوشدل گفت: داور ابتدا به نفع ارومیه رای داد ولی داور دوم اشتباه آرایش را عنوان کرد و در نهایت سرمربی شهرداری ارومیه حاضر به ادامه بازی نشد.
خوشدل تصریح کرد: تصمیمات نهایی بازی در کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

 

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =