چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه‌دار»، آخر آذر می‌آید

چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه‌دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران، اواخر آذر امسال در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین فستیوال موسیقی نواحی «آینه‌دار» با تمرکز بر موسیقی اقوام شمال غرب ایران طی روزهای ۲۸ آذر تا اول دی به دبیری هنری علی مغازه‌ای و ریاست احسان رسول‌اف در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

در چهارمین فستیوال موسیقی «آینه‌دار» هنرمندان مطرحی از مناطق شمال غربی ایران برای اجرای موسیقی قومی خود به تالار رودکی و تالار وحدت می‌آیند. تمرکز «آینه‌دار» در چهارمین سال برگزاری، روی نواها و آواهای موسیقایی اقوام ساکن در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است که توسط هنرمندان و موسیقی‌دانان این نواحی در تالار رودکی اجرا خواهد شد.

این فستیوال که با هدف حمایت از هنرمندان پیشکسوت و معرفی هنرمندان و روایت‌گران گمنام موسیقی اقوام ایرانی اجرا می‌شود، در چهارمین سال برگزاری به موسیقی مردمان اقوام تورک و آسوری و ارمنی ساکن نواحی شمالغرب کشور می‌پردازد.

اجرای هنرمندان این مناطق طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذر در شش نوبت در تالار رودکی برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه نیز جمعه اول دی در تالار وحدت خواهد بود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =