در بامداد ۱۰ آذر، خبر زلزله در کرمان، همه جا پیچید و پربازدیدترین اخبار امروز بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی، آیت‎الله مصباح‎ی زدی گفت: امروز احمدی‌نژاد را تأیید نمی‌کنم. این حرف باعث شد حمله احمدی‌نژادی‌ها به آیت‌الله مصباح‌ یزدی رقم بخورد و پربازدید شود. در این سرویس انتقاد تند جواد لاریجانی از احمدی‌نژادی‌ها هم پربازدید بود که گفت؛ هرزه‌گویی جهان شمول است!

در سرویس اقتصادی، مردم می‌خواستند بدانند با کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان در کجا می‌توان خانه خرید؟ در این سرویس همچنین برای مخاطبان مهم بود چرا نیمی از مردم ایران کار نمی‌کنند؟ خبر پربازدید دیگری هم می‌گفت جنگ «بیت‌کوین» راه افتاد.

در پربازدیدترین خبر فرهنگی اعلام شد حبیب‌الله چایچیان شاعر آیینی درگذشت. در این سرویس کارگردان «هوش سیاه» هم گفت: امیدوارم روزی به جایی برسیم که اصالت قدرت صرفاً متعلق به قانون شود.

در سرویس جامعه باز هم خبر زلزله پربازدید بود. لذا جزییات زلزله‌های بامداد امروز کرمان بازدید زیادی داشت. در گزارش پربازدید دیگری هم عنوان شد ثبت ‌احوال کوتاه نمی‌آید؛ ظاهرا این سازمان گفته عکس عکاسی، به درد کارت‌ ملی نمی‌خورد و باید عکاسان به دفاتر پست و پیشخوان دولت بیایند! همچنین نقل قولی از سعید مرتضوی پربازدید بود که گفت: عذاب وجدان دارم. من ابراز ندامت نکردم و دادگاه اشتباه نوشته است!

در سرویس بین‌الملل سکوت پاپ در میانمار خبرساز و پربازدید بود. در پربازدیدترین خبر بعدی حتی ترزا می هم توئیت ترامپ را محکوم کرد. همچنین خبر بعدی پربازدید هم گفت برادر ناتنی رهبر کره شمالی پادزهر در کیفش داشت.

در سرویس طنز هم تصویر جدید از مربی تیم کبدی تایلند پربازدید بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =